Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
4 avril 2011

MORGANE MARELLI

 

I dé ête bin fiéraou not' Patrick dé Pleumauga. Lu est eun vra bon chantoue, dansoue et gallésoue, i n'nous avait pâs caousé d'sa fille. Eh bin i l'avait tôrt. Jé viens d'la déqhuter aprée avair leuie eun mail d'eun d'mes lisoue et qui n'manque pâs de m'mettre des p'tits môes en privé.

La jiène couêffe est lin d'eune artiste fadasse, et mä qui sé veille, j'ai bin aimé ses chansons pleines d'entrain et d'naturel.

A vous d'juger et pourqu'a pâs la produire.


MORGANE MARELLI / Le chewing gum - Serris 09.12.10 par teliss

 

 Vous pouez bin aller lire son histouêre et acouter ses aout's chansons 

http://www.mymajorcompany.com/Artistes/morganemarelli/

http://libellule-marina.forumsmusic.com/t980-qui-est-morgane-marelli

 Félicitâtions à ielle et aoussi à son monde et surtout à son pêre, . On dit bin cez nou: les chats n'font pâs des chiens, ol a d'qhi t'ni!

 

Fleur de Blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Ben l'bonsoir Annick<br /> <br /> J'son ben benaise que ta ouî mention d' ma fille, et j'son content qu'tu caouse de yelle de mème. Tu vouai,on est une famille de comediens...Pour en r'veni à ma fille, dimanche elle s'ra à chante à la fête de la coquille d'Erquy à 17h30 sur la scene Vielle Echaussée. Le 23 avril ce sera à la crêperie d'melin avec un otre groupe qui s'nomme les crevindious. C'est une coterie qui font du chant marin et du chant gallo et y'un des chantous est un gas qu'tu connais ben...J't'en dis pas pu,j'te laisse devine qui c'est l'gas là<br /> Ben l'bonsoir et a la r'voyure<br /> patrick
Répondre
Publicité