Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 avril 2011

Eune léçon d’morale

Eune léçon d’morale               ecolier2

 

 

Déjà paru  en Janvier 2010

morale du maître Monsieur Éric L ( lu, sue l’blog d’Alain)
"J'oublierai ma langue régionale. Je parlerai, écrirai, penserai et rêverai en Français. Je chanterai les louanges du ministre en Français »

V’la eune léçon d’morale qué j’naccoute pâs !

 

Quand j’allions à l’école dans nos jiènes années, j’étions dans l’oblige dé faire comm’ tou l’monde, mée , ervénu cez nous, j’voudrâes bin sava, combin d’garçâilles de not’ âge applicaint la l’çon !

 

Dès qu’j’avions pâssé l’hus, qué not’monde taint dès faïs à r’cionner, j’arions té bénèze dé nous mette à caouser en Français, si çà avait té l’la, j’ariaint té la rizée dé toute toute not’ soatié.

 

Si dans l’temps là, les ministes et les aoutes qui t’naint les ficelles au gouvernément nous avaint laissé eune pétite chance dé caouser Gallo au moins cez nous, jé n’sérions point au joue d’ané à coure aprée lé vocabulaire qu’a bercé not’ pétite éfance, j’ariaint deue continuer, les deues langues ;

 

N’en déplait à ces mônsieurs, sieuvant l’endré éyouc qu’j’mé trouve, jé songe en gallo, jé caouse en gallo, et j’écris étou en gallo !; Ella m’fait du bien, j’m’ertrouve o maï , ça m’haète vra bin !

 

Eune chaouse qué jé n’sais pâs faire est d’alôser les ministes !!!!!

 

Est pourtant pâs at'saï qué j'allons nous en priver, pi qu'j'allons cez eune amine, manger des gaouffes et d'la saoucisse , en beuvant eune bolée d'cit', çà s'ra c'qué j'aplons eune sérée d'gallo!

 

                  

 Bonne journéye         Fleur de Blé Noir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
L
j'lé un p'ti amendé, é-ti mieue d'méme ou fô-ti l'ranger d'la veïe ?
Répondre
T
Je l' avais veue c'te morale; avec cett' morale en moins sa paîje aurait pu belle allure ? <br /> Alain ,range-ma çà d'illé et tout ira bin mieux
Répondre
Publicité