Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 février 2011

La balance déréglée F. et T. No 13

Fifine et Torine

et la balance déréglée !

 

-         Fifine !, ate taï don par illé !

-         Qhic qui t’arrive ma p’tite Torine ?

-         Viens dans ma salle dé bain, tu vâs m’aèder à m’péser !

-         Bin, jé m’pèse toute soule maï !

-         Ian, mée j’ai d’l’embarrâe o ma balance !j’vâe monter d’sus et tu vâs m’dire combin qué j’pèse !!!!

-         Allez gripe là d’sus !

-         Attends j’vâe t’dire, ol est coqhine, o n’dit jamée pareil

-         Tu pèses…….. 64 Kg !

-         T’ies sûre ? Ergardes bin !! j’lâ trouve bin aimabe anné!

-         Ergardes si tu veue!!! Mée arrêtes dé gigoter d’même, on dirait un qéniaoue qu’a la danse St Ghie !

-         J’essaye pourtant dé bin m’téni, mée j’té dis ol est vra bizarre, si tu t’mets  un p’tit pue à drète tu pèse pue et si t’ies eun p’tit pue à gaouche tu fais eun ou deues khilos d’moins ! est pour élla qué j’veue qhoc un do maï pour mé p’zer

-         Et bin t’iâs qa d’faire eune mouéyenne !Eh pis t’es bin exigeante tout d’eun coup. D’aoute faïs on montait sue la basqhule es pourciaoues, jé m’rappelle qué toute pétite, mon pêre mé dit qué pésâe 18 khilos et eun ognon, i n’avait pâs z’euie assez d’pouées pour faire lé compte !

-         Si j’sé si exigeante comme tu dis, est pasqu’éprée toutes les fêtes là, i faout bin s’mette eun p’tit au régime et t’âs bin veuie qué toute soule jé n’peux pâs m’péser, rin qué d’pencher la tête,  l’aighue bouge !

-         Accoute ma Torine ! qhic çà peut bin vala ané eune balance neuve ?

-         Pâs ardi chiêr ! jé sé d’assent o taï, j’vâe aller en cri eune au Super, tatôt !

-         Et pi ! tu sais bin qui faout faire p’tit vente !!!!

                   Fleur de Blé Noir / canalblog

 

Pour s’y r’c’neute :

ate taï don = viens donc

gripe là d’sus  = monte la dessus

la danse St Ghie ! = la bougeote

d’pouées = de poids

jé sé d’assent = je suis d’accord

faire p’tit vente  = jeûner

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité