Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 février 2011

Thiâte à Plumaugat

Thiâte à Plumaugat

 

V’ez ti songé eune minute à tout c’qui peut s’pâsser dans eune salle d’attende ? 

Est dans eune salle d’attente d’eun arrachoue d’dents qué la troupée « La Nicolail’ », nous à périé, hiêr la r’ciée.

J’avons veue arrivé plusieurs personnes qu’ont z’euie bin du chéripé.

Tout l’la envouèyé o ténant d’professionalisse.

 

Eune couêffe , pâs du tout sans gêne arrive sans rendez vous dans la salle, dé toute maniêre o dé ête eune habitée du Brave arrachoue d’dents. .

Ol espère qué qhoc eun fra défaut dans la matinée.

Arrivent aprée, ieues qui z’ont Rendez vous. O profite qué la jiène sécrétaire est o l’dentisse pour foute lé nez dans ses affaires , réponde au huchoué et là remplacer auprés d’eune patiente. En faite est eune mi-oblée, qui va m’ner la danse toute la matinée.

On voué arriver : eune belle madame haoute chupée, eune jiène couêffe, eun coup’ d’eune cinquantaine d’années vantiée, et l’bon Docteûr

Ardi d’embristrouilles, dé sous- entendus, qui finissent par faire tout l’monde sé crêper l’paï !


La veille nez creue  sans rendez vous, a téroué eun mouèyin , pour faire tout l’monde sé calmer.

Est la poue astoure qui va s’installer dans la famouse salle . Lé coup’ sé laisse gangné par l’ambiance générale, et est comm’ çà qué la femme sé met à chapleter et son homme trembêle dé toutes ses dents ;  pâs trop rassurés Michel et Mireille !

Mame Ramo ( la mêgêre) qu’est au courant dé tout , fait vala ses ouit-dire pour né pâs a subi l’enqhête dé police.

 

Est eun résumé eun p’tit simplifié, dé c’qué j’avons veue hiêr, çà n’s’rait tout comm’ pâs bin qué cont’râs tout dans les détaîls.

A sava quand même, qué tous l’acteurs sont pue qué d’simp’ amateûrs, tout l’la a té bin enl’vé , joué jusse est c’qué j’aime lé pue.

Difficile dé dire les qheues qui semblaint ête les pues fôrts, i l’taint toues bons.

Les rôles qui m’ont parus pues dûrs ( jé m’trompe vantiée ) tait ieues à Mame Ramo qu’a bougé, qu’a saouté et dansé et ténu la scêne toute la  pièce. Les rôles es Garcia, n’taint bin aèsés non pues, lu à Michel qui faulait bin vair trembler d’la goule i faulait l’téni.

L’Dr Faustin tourjou égal à lu même.

 

I y a pâs à dire dans toutes les pièces qué j’avons veuie les temps ci, les bonzhommes sont toues des vraïs lapings et l’Dr est des veut’s là.

 

J’avons rigolé du début dica la fing

 

J’ergrette, j’arâs bin aimé mette des photos, j’étions trop au drêre dans l’fond d’la salle. En pue faout dire aoussi qué vu qué jé n’sais pâs bin grande, j’ai manqué d’attraper eun torticoli à voula vair la scène. La couêffe drêre ma, gheulait sans arrêt pasqué j’bougeâ d’trop soit disant , jé cré qui faout arrivé d’bonne houre et téroué eune place au d’vant.

Est c’qué f’ront l’année perchaène bin sûr pasqué j’y r’tourn’rons !

 

Fleur dé Blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
M
Ben le bonjou fleur de bié naî<br /> <br /> Ca y est, j'son r'venu d'mes émotions,mé jamai pu j'renmenere ma coueffe sé l'arrachou d' chicots, c'est ben trop d' trin, le perchain coup j'restrai sé ma... (signe : Michel Garcia )<br /> <br /> En tout cas, merci ben d'ètes venu nous vaî, ca nous a fai plaisî. <br /> Pour ceu qui voudrait nous vaîe, on r'joue le dimanche 20 mars en ave prée à landebia, Le venderdi 25 mars à broons en sérée, le samedi 26 mars à caulnes tourjou en sérée et on a rajoute yune date de pus ce s'ra le dimanche 27 mars en avé prée à caulnes. Pour cette dernière, on redonnera tou c'qu'on a gagne l'jou là à l'ecole de Pieumaugat, pace qui ont un projet qui nous tient à coeur et qu'ca nous fait pîaîsî d'lou faire pîaîsî.<br /> V'la le bout de mon texte,alors ben le bonjou à tout la cotterie de coetmieu et à la revoyure.<br /> Patrick
Répondre
Publicité