Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
20 février 2011

Au thiâte à Coémieue o la troupée " Rire et faire rire"


Bon Dinmanche à toues!

Eh bin ian, j't'ions au thiâte à Coémieue hiêr au sa! Est la saison dis-je ma!

J'avons z'euie eune bonne occasion d'rigoler côr eun coup. N'est pâs la permiêre faïs qué j'allons les vair, mée la faïs ci, c'est lé " must"'côr pue fôr!

Dans la permiêre pièce jouée par les jiènes, déjà bin qheurus sue l' thiâte, i y a eun dans l'Aughusse, qu'arriva vantiée même bin à faire son métier pourqué pâs? I l'a  d'goule, i bouge ardi bin et joue assez jusse! Ella n'enlève en rin au jeu des aoutes bin sûr !

La deuziême tait bin sûr lé clou d'la sérée!

Eun commendant dé l'armée Française, coqhu comm' pâs eun !

Eune couêffe folle dé tous c'qui bouge en uniforme !

Eun vieux bonhomme , ancien d'la SNCF!

Eune fille au pêre vénue d'éyou? O n'caouse pâs eun mot d'françaès!

Et eun nomb' pâs créyabe dé bonzamis dont eun policier.

Jé n'vâs pâs conter illé la pièce, mée i faout dire qué:

Lé commandant o eun rôle d'eune longheur , joué o eune telle force,  o eun dinamisme et enl'vé,  i l'avait d'la eun p'tit d'merde dans l'yeux! Bravo Alain, ton  Casatchock, tu n'l'jourâs en septemb' tu sais bin !

Est pâs pasqu'i l'est en assiâe roulant, qué not' vieue Chef dé gare est tranqhile, eun vicieue, eun beuvoue, eun r'naffloue! Henri a fait la mise en scène, et joué d'eune maniêre ermaquab'

Sa fille, eune "madame" qui croque toues les mecs en uniforme, et qui n'sé gêne pâs pour lé faire sous l'nez d'son bonhomme! Net bin tout l'la

Eune inconue qu'arrive pour servi d'chambériêre cont' eun coin d'l'hôté, o dis qu'ol est russe, mée!..... Bravo à Chinote qu'a bin t'nu son sérieue , élla n'tait pâs si aèsé!

Les bonzamis et surtout l'policier, j'n'étions pâs habitués à l'vair aoussi enterprénant ! Ah! JP G, v'la eun rôle qui li va net bin, qhic i z'ont songé l'monde qui vous véyaint d'rêre lé canapé?

Jé pourrâs côr caousé dé la belle mêre eun p'tit envahissante, comme les belles mêre o lou p'tit boudets! Sans oubélier les aoutes:  lé gar' à l'officier, les  Jules à la madame

Bravo à toues, j'nous étons bin marrés, à l'année perchaène bin sûr!

Comm' jé n'avâe pâs emm'né mon kodak , j'vous renvoèye à lou site. Bin vère est aoussi à çà qu'çà sert internet, à faire vâe lé dynamisme d'eune association!

http://rireetfairerire.asso-web.com/

A c't'erciée, jé s'rons o les Nicolaill's dé Plumaugat, et jé n'songe pâs aller y brêre à moins qué çà s'rait d'plaisi! j'emmaène tout comm' des mouchouées!

Bonne r"ciée à nous , maï jé sais bin qu'la nôt' s'ra bonne!

 

Fleur.de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité