Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 janvier 2011

Les Doux Dingues

 

La vêprée d’Thiâte o les doues dingues dé Land’hen81n3v8wc

 

Jé n’tâes jamée allée les vair, et pourtant, j’ons rigolé eun bon coup !

Jé sé bin mârie dé n’pâs avâ prins mon kodak, pasqué i avait des situâtions , bin rigolodes.

J’ai bin aimé des deues pièces qui futent jouées ; on voué bin qu’i n’sont pâs à lou permier coup.

Tait du thiâte en français, mée i y avait deues jououes qui n’pouaint pâs s’empouêcher d’caouser en gallo !

Jé n’c’neue personne dé la souatié là, mée j’lou fait toues mes compliments, surtout à Germaine qui jouait o tant d’aisance, qu’on arait dit qu’o caousait d’même toues les joues !

Ah ! n’est sûrement pâs dans les lives qu’ol a apprins la langue, et jé cré qu’n’est pâs non plus do du monde qui s’disent galésants et qui caousent lé gallo comme les parigôts.

Raymond étou avait bin l’accent , jé lou donne à toues deues 20/20 pour lou maniêre dé jouer.

 

Maï jé fais eun songe : Si toues les ieux qui font du thiâte et qui caousent aoussi bin l’gallo d’illé, s’méttaint d’assent , pour nous monter eune vraïe pièce bin d’cez nous, o lous mots à ieux, sans s’forcer, lé pue naturellement possib’, i n’araint pâs à s’démander si araint du succès !

Pasqué Germaine ielle o n’avait pâs bésoin dé s’torte dans toues les sen pour ête au top !

 

J’arrâes bin aimé la c’neute la Germaine , pasqué est o du monde comm’ ielle qué l’gallo survivra !

 

I si vous vouéyez par cez vous les « DOUX DINGUES »  véni par cez vous allez les vair ! Et mettez vos pampers !

nn9zjx3h

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité