Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 janvier 2011

Eune belle journée

Bonsair!

V'la eune belle journée qui finie pâs vra?  Ella va bin, quand on voué l'soula toute la journée, j'en avons profité pour aller coure du côté d'Plancoé. J'avions eun cié bleu . Oh! bin sûr, i y avait bin qhocs dabons, naïs et gris, mée dans  la vouéture i fésait net bon..

J'avons tout comme vu qué l'biaoue temps avait  commencé son boulot, les boutons des saoudes sont bin rougis et les chatons des coudes sont biaoues.Dans les prées, les peupéliers ont les pieds dans l'iaoue tout comm',  si n'ché pâs trop d'plée, i vont s'assécher dis-maï.

Ca fait plaisi, et çà récaoupie, dépée l'temps qu'j'avions fré et qui fésait si trisse. I parait qué j'avons bésoin dé lumiêre. Eh bin ané j'avions tout çà !

Pourvu qu'çà dûre, mée i n'faout pâs trop y crêre, l'hiver n'est pâs fini. 

J' vérons ! Bonne sérée       Fleur de Blé Noir

                                  annick_plum

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité