Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
13 novembre 2010

Dé l’iaoue, rin qué dé l’iaoue ! D’la plée, rin qué d’la plée !

 

pluie

Dé l’iaoue, rin qué dé l’iaoue ! D’la plée, rin qué d’la plée !


 

J’ai fait 500 khilomètes ané , 5 heûres dé route, sous la plée, et qheue plée ?

J’tins  partis dé la banlieue d’Paris pâs trop d’bonne houre, vu qué j’n’avons personne à nous attende, j’avons tout not’ temps.

Sue Paris dica, allez j’vâes dire…. Mantes la jolie, i plouvait bin sur, mée çà allait !

Aprée, jé cré qué l’temps s’ercorsait , i plouvait d’pue en pue !

Jé n’vouèyons pâs pue lin qu’à 30 métes vantiée ! Tait ma qu’avait l’volan, jé n’vous dis pâs, j’arâes peue aller à 130 KM  à l’heûre, ané jé n’pouâe pâs aller pue vite qué 110 o tout l’iaoue là !

Des faïs, i y en avait des sacrés chauffoues, qui passaint d’vant nous , et mon bonhomme dé hucher :<< sacré crassoue, ergardes don , i t’a éclacher partout !>> I gheulait mée tait maï qu’en pernait plein l’pare brise !

J’tons arrivés devers Caen, même, bin avant , quand j’avons vu des lumiêres bleuves qui tournaint sue les vouétures sue l’aoute côté , dans l’aoute sens, en apperchant , j’avons bin veue, qué i y avait 2 camions d’pompiers et 2 ambulances, i y avait z’euie eun accident ; J’vous dit qué çà vous r’ferdie !! comme si j’avions té dans l’accident, j’ai l’ver l’pied.  Eun p’tit pue lin tait sue not’ côté qué i y en avait ieun, rin d’bin surpernant , quand j’arrivions sue des endrés éyouc qui avait eun p’tit pue d’iaoue, jé n’ténions pue la  direction.

En tout j’avons z’eue dré à 4 accidents ( 2 dans châque sens !) sue eune cinquantaine dé qhilomètes

J’étâes accrochée au volan , bin d’trop , pour ête bin ! et pis i y avait l’patron qui commençait à faire des r’marques, Ah ! les couêffes au volan !!!

J’pâssites , Caen, sans trop d’ma, la plée avait eun p’tit désépaissi, les raclettes allaint moins vite !!! Pâs longtemps, en v’la côr eune bonne ghilée ! et çà r’commence…. Çà n’va don pâs arrêter !

J’commençâes à avair les daïs qui gourdissaint, les éouinses mé faisaint mä, jé m’sé minse à élonger mes daïs et les plier et les déplier, élla n’haétait pâs à mon bonhomme : << es tu bin fine taï , lâcher ton volan, eun temps comm’ ané ?

En bonne pétite bourgeouèse, qué j’sé, j’né pûe fait ma diote, et j’ai continué.

J’avions pâssé Avranches astoure, pâs qhesssion d’vair lé Mont St Michié, dame , i n’faisait  pâs claîr !

Eun p’tit aprée Dol dé bertaèn, j’avons tout comm’ rigolé eun bon coup, songez eun p’tit : eun bonhomme, sorti d’sa vouéture et chomé dévant eune poubelle, il tait presqu’apoujé au piqhet, et i nous a semblé qui cherchait « jânnette » pour vider ses iaoues !

-         ergardes don , il a poue d’châe !

-         Cré tu ? i s’agripe, il a poue du vent ! ( i n’y avait pâs d’vent) Et j’tons partis à rire, çà

nous a fait du bien, çà commençait à ête eun p’tit long.

J’tons pâssé en face dé St Mâlo, i plouvait tourjou  et j’nous avons d’mandé si nos amins allaint bin. Eune pétite pensée pour ieues , l’la n’gêne personne !

Pue j’avancions sue la route , pue j’avâe mä es daïs , en pue tait mon qeue et mes épaôles qui m’brulaint, astoure ! Sacrédié est l’temps là bin sûr ! Tout l’monde sé bin qué les vieues ont des rhumatisses !

-         J’commence à avair faim, maï qué m’a dit mon homme !

-         Vère maï étou , j’ai l’paco qui huche et qui s’tôrd , i va falla manger tout comm’ !

-         Allez côr eun p’tit couraège et l’la va ête fini !

Et bin j’tons arrivés à l’hôté , lé clos d’vant cez nous tait tout néyé, illé étou il avait pleuie !

Créyez ma si vous voulez, j’n’avions même pue faim en montant l’péron, et j’cré bin qué j’n’avâe même pue mä nulle part !

 

5laizb09

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Sans doute a t'il faut beau hier et Aujourd'hui, ici pareil, à quelque centaine de Km d'Avranches , mais le 12 ou 13 Nov. de l'année dernière, ce n'était pas comme çà.<br /> L'essentiel est que vous ayez compris ma prose .<br /> Suis allée voir vos photos , elles sont magnifiques, des lieux que je connais bien.<br /> Bonne journée à vous FDBN
Répondre
T
Sous la plée?!?<br /> Nous avons eu un beau soleil à Avranches
Répondre
P
Nouna ! Je liz en chome pas dan dez coups de meyme caoze qe je sae ben q'ét pas haetant mener sa voêture sour un temp de m.... . En pus, je sei benaeze de me faere pourmener. Qhi qi le fera si q'ol ét horniy a me ouair maroner e q'ol me dépoche sus le bord du chemin ?
Répondre
F
Bin l'bonjour à vous!<br /> I n'faout pâs blâmer mon bonhoume, jé sé pareille quand est lu qui mène la chérette, mée l'la n'est pâs haètant tout comm'. Vot' couêffe né gheule vantiée pâs, mée si c'est ielle qui lâ mène n'est vantiée pûe pareil?<br /> Eune bonne journée!!! FDBN
Répondre
P
vouz direz a votr bourjoêz q'il ét ben diot de vouz faere dez reperches dan dez coups de meyme. Cant je sei m'en revenu de vacances, ça taet dan le mais d'aout, je me sei retrouvae a mener la chârte sour la plley de meyme. Ma coêffe m'a pas faet de reperches, pas une fais. Lez diots, ét yeuz qi vouz dépassaent e vouz étrachaent de l'iaou san vair qe ça taet pas herme roulant od du temp de meyme. 4 fais cotiche sus 50 qhilomètrs par la faote de pas savair déhâter sour la plley ! Le monde sont-ti beyte astoure !
Répondre
Publicité