Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
8 novembre 2010

En dévarinade à Méru (Oise)

J'tons en dévarinade les joues ci!

J'avons té visiter eun musée, rin a vair o c'qué j'vouèyons par illé, i n'y a jamée z'euie d'fabrique comme élla en Bertaène!

Lé musée là s'trouve à Méru, et j'mets eune photo dé maniêre dé Barattes qu'ont ardi servi au monde dé la région dé Méru ( oise).

Mée à qhi don qu'çà pouait bin servi?

Ringez bin avant qué jé r'viens à l'hôté . A la r'vouèyure!  Fleur de Ble Noir

 

101_5264

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Salut à taï!<br /> Nân'ni pâs d'thiâte pour maï, jé viens jusse d'érrivé dé d'youc qu'tu sais ( Méru et la région Parisienne)<br /> Dès qué j'vâs ava l'choucho ermins d'ma balade jé vâe v'ni caouser eun p'tit o vous, pour mon pue grand pllaisi!<br /> Bon Dinmanche o les Tradior et Cie<br /> Amicalement FDBN
Répondre
T
J'ai pas cor trouveu ??? mais grace à tai, je viens vair eun video su le Musée de Méru là où on faisait des boutons en nacre à tour de bras et aussi des dominos. Cà c'est du vrai savair-faire.<br /> Pour tes "ribotes", je suis impatient de savair; p'têt tu seras à Hillion Dimanche et je te r'poserais la qhestion.<br /> A la perchayen
Répondre
F
V'la qu'est bin ringé, mée n'est pâs eune veille mécanic à laver les linceues! Est pourtant dans l'sens là qui faout aller<br /> A pue tard FDBN
Répondre
Q
J'm'avise qui ya eune clé o un bout d'tuaos par derrere. La srait ti pas eune vaille mécanic à buée.
Répondre
Publicité