Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
1 octobre 2010

Ma nouvelle cotrie

Ma nouvelle cotrie

 

Bin l’bonsaïr à tertoues   jkm6m6iu

 

J’avâes  envie à t’sa , d’vous dire qué y a du nouviaoue dans mes cotries !

Jé viens d’arrivé dans eune aout’ cotrie d’gallo !

Oh ! çà fésé eun coup’ d’années qué la veute éyouc qué j’tâe n’tait poin à mon amain.

Pourqa qu’o n’tait pâs à mon amain ?

D’amouêr quand j’entère dans eune chapelle est pour périé o toues ! Si j’fais partie d’eune chantrie, jé chante o yeues ! Jé n’sé pâs du tout organisatrice d’espectac !. Mée j’arâes bin aimé participé o toues. Y a les m’noues, qui s’mènent toues sou , et y a les adhérents qu’i z’apèlent aimablément les binvoulants. J'navons jamée z'euie l'occâsion d'caoser gallo, ( c'est eun p'tit... pas créyab'!).  J’n’ai pâs l’habitude d’aller bouée d’la goule toute eune année sans participer d’oqheune maniêre ! pi qui n’ont bésoin d’nous qué pour la gran- messe dé Novemb’. !!! ( v’la pourqa qué j’adhérons !)

Mée jé n’n’ai téroué ieune éyouc qué jé n’fésons qué du gallo !

J’voulâes ringer eun p’tit , avant d’décidé si j’allâe y aller !

Ella mé haète assez bin, dès la permiêre journée, jé ouit tout l’monde caoser gallo !

Y a un m’noue, bin sûr, y a des suppôrt , bin sûr ! Mée jé ouit tout l’monde lire et commenté les texes qué l’ménoue avait chouési !

Il avait chouési des texes qué tout gallésant peut lire, et ieun d’eun sciençoue !

Et là, badie sue l’gâtiaoue, pis qu’j’avons eun vielloue musique078 , j’avons aoussi chanté ! des chansons en gallo, là jé n’m’y attendâe pâs du tout ! et çà nous fit du bien !musique078   

Mé v’la partie pour eune année d’gallo, deues faïs par mée !musique081

 

Bonne sérée à toues !!!

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité