Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
30 juillet 2010

Et Asteure qhic qui va châe ?

Et Asteure qhic qui va châe ?

Dans l’temps quand not’mêre nous disait, jé cré qu’çà va vous châe sue l’nez !

V’ez toues comprins qué moman tait flée o nous et qué si j’continuions à lâ z’énerver, ol allait nous coti : Ol allait nous détourner eune bonne mornife sue l’coin d’la fighure !

Mée, i n’y a pâs qu’les mornifes qhi chéyent!

                          n5rl2riz

Quand j’tions en vacances l’aoute temps, j’avions l’journa du pouèye toues les joues ; Eune faïs qué j’m’étâs minse à l’lire sue la tabe déhoe, jé lu qué dans l’pouèye dé St Pandelon y chéyait … pâs d’la plée, pâs des martiaoues, pâs non pue d’la neïge, mée ( et l’la est vra courant astoure) des taches nêïres grosses comme des confétis, sue les drâes au hâle , sue les vouètures, partout ! Ian mée est qu’les confétis là, n’sentaint point à bon, et pue tôt bin l’contraire ! I z’areint dit qué du monde sé s’reint laïsser aller en vol !

Nân’ni n’tait pâs eun avion qu’avait vider les lieues d’aïsance en vol, pis qu’i euie qhoc eun qu’en r’ceuie sue ses lunettes !

_confeti_confeti

Les gendarmes fites eune enqhête, et fites même analyser les fameûses taches, !

Jé n’sarais jamée qhic était ,  d’illé j’n’ai pâs z’euie d’nouvelles !

Qhic j’ai veuie hiêr sue not’ journa du 22 , i ché des bêtes à bon dieu astoure sue la région d’Lorient ; Ellà n’est pâs si  lin qu’çà d’cez nous !

                anim38anim38anim38

ça dé tout comm’ ête biaoue eun nuège dé coccinelles !!Dans l’temps, quand j’en ténions eune j’li chantions : p’tite bête du don dieu envole ta ou j’té tue ! Eun biaoue destin pour des p’tites bêtes aoussi belles !  anim514

Lé monde du Morbihan disent qué çà lou chatouille les troues d’nez, et qu’i z’en écrâssent sous lous soleyes, i n’faout pâs s’plaind’ les joues ci qui y ara les larves, lous courtis s’ront vra bin protégés des puc’rons !   bd20

Tiens ! i m’vient eune idée ! j’ai eune amine qui fait eun staège en hortiqhul’ture et qui m’dit qu’ol avait té qri des larves dé coccinelles toute la r’ciée, pasqu’est d’même astoure  qué les jerdiniers traite cont’ les puc’rons ! j’vâs lâ z’envouèye sue Lorient !

Et d’main qhic qui va châe ? Vantiée bin qué pour eune faïs qué çà s’ra d’la plée,  j’lâ z’attendons comme eune bénédiction.

pluie_12Non pâs ané mée vantiée d'main!

Merci d'être passé me lire! Bonne sérée!   Fleur de Blé noir

Publicité
Publicité
Commentaires
A
J'arions biaoue jeu d'vère élla.<br /> Bravo pour la répartie, jé n'y avâe pâs songé eune miette! FDBN
Répondre
Q
A Saint Pandelon, étaint des zirondelles qhi croteuent su la goule du monde. Imagine un ptit cé nous si les pourciaos volaient...<br /> A la rvérie.<br /> Quercus.
Répondre
Publicité