Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 juillet 2010

Lé pique nique à St Méloir des bois( St M'la) o l’clüb

Lé pique nique à St M’la o l’clüb

101_4698

Etait hiêr la journée du pique nique du clüb. Chaqhun avait préparé sa mang’rie, et j’nous étons toues ertrouvés  dans lé p’tit bourg dé St M’la.

Jé futes bénèze d’ava té r’ceuie pâr monsieu l’Maîre lu même, qui nous mins eune belle pétite salle et les jeues d’boules à not’ disposition.

Jé futes bin gâtés , jé cré bin qué l’monde dé St M’la aveint tout fait pour nous aïder.

Comm’ la municipalité nous avait fait cadeau dé la salle, à tout l’moins i faulait périé Mr L’Maire à l’apéro ! Vez ti té qhocs faïs roucher o des vieues ? Sacrédié ! i n’déveint pâs ava mangé dépée des joues. L’apéro n’tait pâs côr dans les verres qu’i z’avaint déjà commencé lou r’pâs ! I n’y euie pas grand monde à attende l’permier magistrat !

J’attendites tranqhilement qué lu et sa couêffe areint té parti pour commencer à manger, jé cré qué çà fait partie d’la politesse ( dire qué j’sons sensés montrer es jiènes les bonnes maniêres !)

J’étions côr à l’entrée, quand eun brave homme vint nous proposer des badies ! Dame , i fut surprins dé vâe qué jé n’tions qu’là !

J’ai biaoue ête veille , mée quand j’allons en pique nique, est eun joue d’partage, et dans not’ pétit coin d’tab’, est c’qu’on fit : Dédé, avait fait eune bonne terrine dé lieuve, Marie avait qhié eun poulet et eun morcet d’lard, et nous j’avions la beïsson et eune entrée assez grosse pour les deues r’pâs !

J’étions bin sûr les derniers à tab’ , n’en chaoue pâs j’étions près pour aller dicau courti du Gouty.

101_4720

J’avions déjà té vair lé bourg , bin fleuri , l’église et ses trésors, en pâssant par les monuments conservés et mins en valeur i n’ n’y a pâs si longtemps !

Aprée ava té au courti, jé futes au Miroué. Jé c’neussâe bin, d’aoute faïs lé Miroué, çà fait si lin qué tout l’la a bin changé !( j’ercaous’rai eun coup du Miroué pasqué dans l’temps, et vantiée côr astour, il’ teint du monde qui faisaint tout en permier !). J’utes même la chance dé ouit Jules nous jouer d’l’harmonica, lu qui a z’euie bin du chéripé aprée son accident qui li couti eun bras !Est çà l’couraège , même quand on a 80 ans !Et plein d’humour o çà !

101_4733

Pour lé câs youc qu’y arait qhocs méloriens à v’ni par illé, jé voudrâe lou dire qué v’êtes dans eun biaoue p’tit pouèye, qué l’monde sont vra accueillant, jé sé bin tout l’la dépée longtemps, mée la journée d’hiêr n’a fait qué confirmer c’qué disâe es coemieusiens !

En tous câs merci à toues : Michel, Mme Manivel, Marie-Thérèse, Marie et Jules.

I faout ajouter qué les vieues d’Coémieue taint vra bénèze et qué toue alousaint lé monde qui z’avaint veuie.

Bin sûr j'ai kodaké plein d'chaouses, pour vair tout l'la, i faura changer d'blog!

A la r'vouèyure   Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité