Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
12 avril 2010

Du bonheûr à l’état pûr !

Du bonheûr à l’état pûr !

Jé futes don à Plélan, j’pâssites dévant les hôtés d’mes frêres, jé n’vites personne et j’avions pâs fini not’dévirée. Jé voulâs montrer à Marie tous les coins éyouc qué j’avâs des souv’nances. En arrivant au Haout Bênard, jé tourni à drète direction la Leurâe ! J’vâs vous  montré l’hôté éyouc qu’avons habité dans not jiennesse, et pis j’allons côr aller pue lin , i a côr eun joli p’tit étang !

Falli faire attention pasqu’eune éqhipe dé marchoues arrivait face à nous ! J’dis côr :<< tiens, eune randonnée, ma belle - soeûr est vantiée dans l’éqhipe !>>

<< arrêtes qué m’huche Marie y a Michel qu’est là !

Lé Michel en qhession est eun d’mes lisoues d’St M’la, mée maï , jé li arâs donner du Mônsieur pasqu’i n’est pâs n’importe qhi !Mée j’fut bénèze dé l’ac’neute, j’ai espliqué illé comment qué j’c’neue ardi d’monde dé St M’la, lu est arrivé dans la commune bin aprée mon départ !

Jé d’visons , jé d’visons du gallo bin sûr, i sembèle ête ardi au fait dé la langue !

<< Au fait v’allez mé ram’ner pasqué l’z’aoute né m’ont point attendu ! V’allez bouère eun mic à la salle o nous ( les marchoues !) !

Jé n’nous faisons pâs périer, et nous v’la à la salle des fêtes !

Qué du plaisi, qué du bonheur !

Bin sûr j’m’attendâes bin a térouer du monde dé c’neussance, çà fait tout comm’ 53 ans qué j’n’y sé pue, çà n’fait rin , j’en r’connu qhocs eun et badie sue l’gâtiaoue , i y avait en pue du monde dé Pléven, qué ieux, j’n’avâe pâs pêrdu d’vue !

Jé n’sé pâs si tout l’monde est comme maï , mée j’aime bin erpâsser partout là, vu qu’n’est qu’des bons souv’nirs, dans l’temps là j’n’avions pas d’soucis !

J’ertérouis ma Belle-soeûr qu’avait fait eun aoute circuit ! mée surtout Marie-Thérèse et Pierre. Marie Thérèse est eune couéffe dinamique qu’a tourjou seuie s’interresser au monde et ielle j’la z’ai tourjou veuie dé temps en temps.

Vu qué par l’intermédiaîre dé Michel ol a ouit mention dé mon blog et même i li en ont imprimé des paèges ( élla est bin d’trop d’honneûr !) j’nous mitent à caoser dé nos souv’nances communes d’école, o m’en r’mins qhocs z’euns dans la tête. ( qué j’cont’rais eun p’tit pue tard)

Ol avait des nouvelles dé preqsué toues ! j’en avons  pâssé du monde en r’vue ! Qheu plaisi !Les qhessions n’attendaent pâs les réponses !

J’nous étons promins qué j’nous sérions r’veuie, pasqué jé cré qué l’sujet n’est pâs fini !

En pue , j’ai pâs montré à Marie : l’étang d’la Leurâe, lu du Miroué, lé châtiaoue d’la Ville Rue et côr bin d’aoutes.

Ma , jé sais déjà, qué j’irais à St M’la lé 8 Mai à lou vide sénaöe

L'éqhipe dé marchoues arrive :

101_3984

Les marchoues au mic:

101_3985

Et , Marie et Michel:

101_3986

Démain, jé n'vienrais pâs sue la touèle, j'arais d'aoutes chats à fouéter, i s'ra tourjou qhession d'gallo!   

Bonne sérée!     belle_semaine

Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité