Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
10 avril 2010

Qhute, qhute guerzillon

Qhute, qhute pétit guerzillon !

I faisait si biaoue, hier la r’ciée qu’eune souv’nance d’école m’est ervénue !

Un jeu qué j’faisions en récréâtion quand i faisait biaoue temps.

Les gar’s jouaint à s’cousser et nous les filles, j’allions nous assir sue les marches dé la mair’rie qui n’tait jamée ouverte la r’ciée.

Dans l’temps là, j’avions tourjou des sârots !

Eune fille, pernait eune toute pétite roche et v’nait faire semblant dé nous lâ laisser dans not’ sârot quéj’ ténions erlévé comme pour en faire eune pouchette ou eun p’tit sac, et o disait à chaqhune dé nous :

<< Qhute, qhute pétit guerzillon, si tu n’lâ pâs ané tu l’arâs d’main>> des faïs ol ajoutait << Cache bin !>>

Eune aoute allait s’qhuter pour déviner , la qheule dé nous qu’avait la p’tite roche.

J’essayions dé l’garder, pasqu’après, ielle qui l’avait z’eue dans son sârot pernait la place dé ielle qui mettait l’guerzillon, ielle qu’avait mins la roche allait d’viner et ainsi d’sieute.

Pour tromper la fille qui d’vinait , on faisait mine d’ava l’guerzillon, était toute eune série d’mimes et d’grimaces !

J’étions lin des consoles d’astoure ! Et jé m’démande même à qua qu’jouent les p’tites filles dans les coures d’école ?

      Fleur de Blé Noir

                           bonne_journ_e

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité