Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
19 mars 2010

Eune réciée o les élèves à Maryvonne

Eune réciée o les élèves à Maryvonne

C’te vêprée, Maryvonne Limon, professeur dé gallo,à Plémet, m’avait périée dé les r’joinde à la ferme d’Antan à Plédélia. O l’avait mis sue bout eune journée « découverte » du musée et d’la ferme. Cte matinée, i z’ont visiter l’endré, et c’t’erciée o l’avait d’mandé à Blandine LeSauce (contouse professionnelle) dé lou conter qhoc légendes du pouèye berton.

I faout dire qué Blandine, comme Maryvonne , conte d’eune belle maniêre, on s’y crérait , on lâ sieue o trop d’pllaisi !

Maï, à côté , jé n’sé qu’eune pétite écrivouse, mée j’mets, dans mes histouères, lé pue possib’ dé mots en gallo. Gallo, qui faout bin dire né r’sembèle pâs trop au leûr.  J’lou z’ai leue deux histouères à ma façon.

Les garçâilles ont pourtant té bin à l’écoute et jé cré qu’i z’ont pâssé eune bonne journée, surtout qué j’avons z’euie biaoue temps !

100_3803

Illé les élèves (eune partie, j'ai prins la photo dé d'youc qué j'tâs

100_3804

Blandine dans ses oeuves

100_3805

Blandine vit son conte

imgp7104

Illé est eune photo qué m'a envouèyé Maryvonne , preuve qué Blandine est bin dans son récit

imgp7100

Jé n'vâs tout comm' pâs m'effacer , difficile dé t'ni mon parchâe et l'huchoué, surtout qui avait eun p'tit d'vent

imgp7061

Illé est Klervi qui montère les drâps d'la prêsse es élèves, jé n'tâs pâs là, mée j'c'neue bin l'endré!

Merci à Maryvonne pour les photos

A bintôt    Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité