Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 mars 2010

Attention au soula

Attention au soula !

Jé n’va pâs vous, câsser vot’ allant, mais , vez sûr’ment té comme bin d’aoutes, dans vos courtis !

Hier, en vouèyant lé biaoue temps qui faisait cez nous, (preuve qué même en Bertaègne, i fait aoussi biaoue qu’ayoue !), jé fus ma étout dans l’mien ! I ya du boulot j’vous l’dis ! jé n’fis pourtant pâs grand chaouse, rin qu’eun p’tit l’couéffoue à mes arbes. Ella fut assez pour mé tapper sue l’choucho !

Dés hiêr au sa, jé senti bin mon nez prins ! çà commençait à s’boucher et j’avâes des brôes dans l’fond d’la gargatte !

Après souper et avant d’aller m’qeuicher, jé n’fis ni eune ni deues, jé chaouffi eun bon grog, bin salé o eune bonne dôse dé Rhum, o çà j ‘avalis eun coup’ dé cachets . J’vous dis qu’o l’la j’pouâes bin ronfler !

A mating, tout tait changé, j’avâes l’nez qui russ’lait, la tête comme eun siot !

Toute la journée j’n’ai pâs té comme d’habitude, mais jé m’souègne !

Vez bin comprins, si vous n’voulez pâs attraper eun bon rieume, restez côr eun p’tit cez vous !

Bon couraège FDBN

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité