Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
8 février 2010

Mon vieue faitout !

Mon   vieue  faitout !

J’voudrâes vous montrer mon bon vieue faitout, il a bintôt cinquante ans !

I fut lu aoussi eun cado d’noce, dé tout c’qué j’utes, est tout c’qui nous resse !100_3800

On dirait qu’i l’a fait la ghère, i n’a pue d’oreyes, i a même eun côté qu’a pue qu’eune branche dé pognée. Sue l’haout du couver, mon homme a remplacer la pognée par eune pognée d’placard, comme o chaouffait ardi, jé li avons mins des bouchons d’Champagne ou vantiée d’jusse dé pétillant, n’en chaue pâs , pourvu qué jé n’ nous brulons pâs otout !

Si vouèyiez lé d‘sous , il est tout bér’holu, tout à creues et à bosses, même s’il a r’ceuie qhocs coups d’martiaoues pour l’erdresser.

Jé né z’euie dépée des biaoues, des en émâille , des en inox, toues n’ont pâs t’nus l’coup. Jamée j’n’en r’trouvrons d’la qualité là !I faout dire qué l’cado v’nait d’eun qhincâiller d’Lamballe cez qhi j’nous fournissions pour not’ travail d’artisans.

Si j’vous en caouse ané, est pasqué Dinmanche jé z’euie bésoin d’faire eun fricot , comme dans c’ti là, çà n’ourse pâs,  qui m’a servi pour faire  ma r’cette .

Si mon orceü est vieue, ma r’cette est toute nouvelle ! J’n’avions côr jamée mangé des noués d’joes d’pourcet !

Vous n’ez ti mangé qhocs faïs ? Ella est vraï gouléyant , bin tend’ bin mouéleue !

J’ai cherché sue l’ordinoué eune r’cette simple , i y en a plein, mée j’ai surtout ergader qhic y avait dans les câssons du buffet et dans ma bouête à guérouas !

I s’trouve qu’i restait eun fond d’vin blanc d’qhuizine, j’avâes des lardons et des champignons, jé fis o l’la du vra bon fricot !

Jé fis comme si j’avâes fait du laping chassoue, jé n’vâes pâs vous mette la r’cette, jé fais tout au pif !100_3799

Aprée ava fait ervéni mes morciaoues d’joes ( i l’en faout au moins deues par monde), o des ognons et les lardons, j’ai mins eune qhul’rée d’farine en plée sue la viande, j’ai bin ermuer et laissé qhère deues minutes, j’ai mouillé o eun grand verre dé iaoue et 25 cl dé vin blanc, salé et pouévré. J’ai mins eune branche dé persi et eune dé thym, j’ai ajouté deues ou traès carottes en rondelles, j’ai couvert et laissé qhère eune bonne heûre.

100_3802

Au bout du temps là j’ai mins eune bouète dé champignons

Ella à côr mijoté eune pétite démi’heûre !

Attention i faout ermumer souvent pour né pâs qué l’fricot ourse au fond d’la gamelle !

O du riz ou des pataches, i a d’qa s’lécher les babines !

Jé n’tons qu’deues astoure, mée jé qhuizine tourjou pour six. Jé mins l’resse en bouête plastic et au congel,  i m’servirons pue tard !

Bon apétit !   Fleur dé Blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité