Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
8 février 2010

Dévant ma bouête à goule 2

      coucou

Dévant ma bouête à goule.

Sam’di la vêprée j’t’âes d’vant ma bouête à goule et j’ergardâe Les frêres morvan. Les derniers bertons à c’neute les chansons populaires transminses par lou mêre. I n’sont pâs roues jiènes, mée i chantent côr bin. Y en a ieun qu’est en chaise roulante et tient côr bin sa pllace.

Jé bin accouté c’qué l’pue jiène disait. Il a eun r’gret est qu’les jiènes d’astour n’essayent pâs dé s’mette assez au berton, mée qué dé toute maniêre , même si caousent berton, çà n’s’ra jamée comme avant !

      http://www.musicme.com/Les-Freres-Morvan/albums/Fest-Noz-A-Botcol-3359340135147.html?play=01

Pour lé gallo est la même chaouse, comme lé berton, l’gallo, n’étant pâs l’même d’eune parouesse à eune aoute, élla fait bin d’la différence ent’ les côtes du Nord et l’Ille et Vilaine. I faura s’y faire, lé mieue est côr dé s’familiariser o toues les vocabulaires , dé méler tout l’la et s’servi dé toues ; né pâs laisser eun vocabulaire prend’ lé pâs sue eun aoute. Jé sé bénèze d’ête do ieues qui caousent lé gallo d’l’Ille et Vilaine, du Morbihan et des Côtes d’Armor, même si jé né pâs tout comprins !

En espérant qué maï qui sé pue tôt du côté d’Dinan, jé sé aoussi comprinse du monde des aoutes régions !

A la perchaène   Fleur dé Blé Naï

   

gif_anime_amitie_3_gratuit

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité