Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
23 janvier 2010

Deues couêffes bin oqhupées

                               Deues Couêffes bin oqhupées!

D'habitude quand j'partons en dévarinade, j'allons vair tout c'qui a d'bin dans l'pouèye éyouc qué j'tons, pâs du coup ci:

                   100_3756

J'avons ardi travâillé. j'montites sous les rouides éyouc qu'ol a installé sont âtélier et eune faïs qu'ol euie pouillé son sâro et maï, la d'vantêre qu'o m'préiti pour ne pâs trop m'ardiller, j'nous mites à faire not' "oeuve d'Art"

J'acouti bin toues ses conseils! et jé cré qu'on fit du bon boulot ( surtout ielle). Pasqué quand ol empogne lé pinceau, o n'est pâs, comme jé sé, à blobloter avant dé l'mette sue la touèle , ol y va franch'ment!

Les bonhommes ieues futes vair lé chantier Naval o ses biaoues batiaoues d'préstige. Nous j'traversites tout jusse la rue du frond d'mêr à côté d'lou z'hôté; Tout l'la tait net biaoue, pâs ghère dé monde à s'banger, en Janvier élla est bin râre!
Eune chaouse qu'est tout comme bin , est qu'i viennent jusse dé cimenter la prom'nade tout du long, et çà pour lé monde qu'on mä es qhèttes comme maï , et bin , i peuvent ch'miner eun p'tit, do bin pue d'aîse!

                100_3760

Pour vair lé " ché d'oeuv'" i faura pâsser d'l'aoute bôrd: Le blog de Lise

             Bonne Visite et à la r'vouèyure   Fleur De Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité