Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 janvier 2010

l'assemblée du club des 3 rives ( 3ieme âge)

L’assemblée  club des 3 Rives dé Coémieue

Jé n’tions pâs bénèse lé joue la, i faisait ardi fré !

assembl_e_club_3_rives

V’la eune foto du monde qu’acoutaint l’perzidant nous donner la lecture du bilan et des projets !

Illé j’n’tions pâs côr trop erferdis, mais quand j’pâssites à tabe, j’étions toues guergés ! jé futes dans l’oblige dé nous r’pouiller, et j’mangites o nos gros juilets d’laène et nos mantiaoues. I n’y avait pâs d’chauffaège !

Si vous mirez bin la photo là, ma, jé sé complét’ment à drète . Quand jé m’voué o mes ch’veux blanc , lé pä  tout’ erghéling et broché sue la tête, jé m’ fait poue ! Jé diriaint eun bouc qui sôrt des Ch. ( dé la cabane au fond du courti) !

Tout là pour dire qué l’joue là jutes bin du ma nous erchaouffer, jé fites honneûr es boèssons pour élla ! et comme c’qui avait dans nos assiettes tait vra bon, lé rouge erving vit’ment sue les fighures !

                  mesch_20amicalement Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité