Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
14 décembre 2009

Véprée cez Daniel o les Ouips en Ouaps

deconoel

j9f8pezm

Eh Bin l'bonjour à toues! Vez ti pâssé eun bon Dinmanche?100_3634

J'vâe vous dire qué nous j'avons té bénèze!

J'étions cinq à avâ songé à faire eune surprinse à Daniel Lé proprio du resto d'Plédran qu'avait organisé eune réciée o les Ouips en Ouaps.

I faout d'abord dire qué comm' jé futes manger, j'nous régalites bin . Frédérique nous avait qhuisiné du bin fricot , à la carte binsur, mais chaqhun d'nous apprécites bin la terrine maison , les steak a l'échalotte , la gaouffe o la garniture qué d'mandit Céline ; Oh! j'allâe oubélier les andouillettes qué printes nos z'hommes . Mais l'pue et l'mieue fut tout comm' lé gâtiaoue au  lait ribot. Jé n'avions jamée mangé mée, divin Jésus qu'il tait bon!

Les Ouips en Pouaps arrivitent j'n'avions pâs côr fini , ni l'z'aoutes clients non pue;

I s'mintes toues autour des tabes qu'Daniel avait préparé, et s'assiitent sue les bancs mis pour lé monde là. ça n'fut point vite à s'rempli , pasqu'y avait ardi d'monde .

100_3635

100_3636

La véprée fut bin animée , jutes dré à des chansons populaires toute la véprée. Au début élla fut eun p'tit mol , pasqué la contouse tait trop dans l'bout d'la salle et comme o n'caousait pâs bin haout, ça nous pâssit sous l'nez. i faout dire aoussi que vu qué jé n'ouèyins rin jé n'futes pâs trop disciplinés. Pardon !

100_3656 Ici est eune dé Ouips en ouaps qui chantent , les chantoues du groupes s'erc'neussaint à lou maniêre dé chanter n é chante pâs jusse qhi veuie!

Mée quans les p'tits vieux s'mintes à chanter à lous tours, v'la qui fut bin! I z'ont côr d'la voué , lé p'tit grand pêre qui nous en chanti mouintes ieunes à réponde, la p'tite grand mêre qui nous conti sa journée à la fouère o son marchan d'vache( j'songit à mon grand pêre qu'était aoussi marchand d'vache, i n'n'avait 3 ou 4 à lu, mais i n'emn'ait eune dizaène à la fouère à Uzé en partant d'Lécoué Jugon, i l'aplaint l'touchoue d'vaches pasqu'i l'emnait ielles es gros marchands qui y allaint en calèche!)

100_3657

100_3658

André né nous laissi pâs sue not faim d'ses contes, i nous nous en sortit traès et Yolande not' nouvelle récrue pour Bertaeyn Galeizz nous montrit sa facette dé contouse, eun vraï régal.

100_3655 

100_3651

V'la qhocs photos qué j'printes dans la r'ciée:

100_3638

100_3640

100_3642

100_3643

I commençait à faire chaoud pas vra? Annick?

100_3648

Qhic tu fais la Céline? Tu fais ti les pouchettes des vareuses du port'mantiaoue?

Qué j'sé don bin bête, nânni tu baisse les radiateûr !

A la perchaène pour eun nouviaoue réportaège à ma maniêre.   Fleur de Blé Noir

                        

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité