Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
15 juillet 2009

Sérée d'théâtre

J'en avons z'euie eune belle sérée, hier 14 Juyet. J'étons allé au  thiât' à la Prénnessaye, près d'Loudia, pour les trente ans des assemblées gallèses

Jé sé bin mârie, j'n'avâs pâs em'ner mon kodak.

Mais i a eune chaouse qué peux bin vous dire qué j'i avons pris ardi d'plaisi; Les acteûrs taint tous à la haoteûr, j'avons bin rit o les Préchoues, i a tout comme des qhessions " existencielles", qui faout bin s'pôser!<< Comment qué s'font les trous dans l'fromaège?>>

Les Fâillis Guerzillons, futes net bons, et lous fab' futes net bin interprétées.

J'avons ertrouvé , les jououes dé Tradior, côr meilleurs qué l'z'aot' faïs, qheu bonhour dé les ouit tout comm'.

J'ai z'euie la surprinse dé ac'neute un d'mes lecteur, mais en i r'songeant l'avâs déjà veuie, mais sans c'neute son nom.

Pour vour dire, qué j'tons resté sue not' faim, j'nous étons qhittés sans sava, comment qué s'faisait les trous dans l'fromaège!

Si vez la réponse, jé sé pernante! Bonne sérée et à la r'vouèyure   Fleur De Blé Noir!

            

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité