Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
7 juillet 2009

Les maquériaoues!

Bin l'bon saïr a tous!

Et bin , j'en ai z'eue eune journée ané!

Quand vous pensez qu'à matig, Marie mé huche sue l'huchoué, d'l'hoté:

<< veuie tu des maquériaoues?

- Des maquériaoues? pourqua , vous n'n'ez?

- Vère , bin sûr , mon gâr' o ses amins én'n'ont, bin pue qui n'lou en faout, si tu les veuie, viens les cri, tout d'sieute, jé sé trop oqhiupée pour té les porter

- qhi  q'v'êtes don à faire dé mêm qui vous oqhiup'si bin?

- Jé sé à faire dé la confiture d'abricôts et jé peux point laîsser ma bassine!

- J'vâe v'ni tout d'sieute, lé temps d'mette mon fricot en route!

Oh! grand dieu, jé créiâes qu'tait pour qhiêr' sue l'graèille, mais nenni , i en avait 30 à qhioc chaouse prée.

Jé m'sé minse a lou couper la qhieue et la tête en arrivant , et j'ai attendu d'ava diner , avant d'm'y mette pour dé vra.

J'avâes tout d'sieute songer à en faire des rillettes, jé trouvons l'la bin goulayant, et quand j'avons du monde à l'apéro, çà fait net bin sue un plateau sue du pain d'mie!

Cré bon d'là, jé n'né z'euie pour toute la r'ciée. Est qu'i l'en faout du temps pour éplucher tout l'la ! Eplucher est eune chaouse , mais ôter les arrêtes est côr bin pire. Jé cré qué c'té né , jé n'vâs vaîre qué des maquériaoues autour dé mé.

Jé tout comm' fait et qhié 18 verrines dé rillettes, quand démain,  j'lés mettrais dans l'placard dé la cave, jé song'rais qué j'n'ai pâs perdu mon temps!

                  maquereaux  Allez , bonne nétée    Fleur dé blé naî

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité