Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 juin 2009

Le lou du lac 35

100_2566Le Lou du Lac , balade en Ille et Vilaine !

J’c’neussons assez bin l’morbihan, l’Finistère et binsûr les Côtes d’Armor, mais l’Ille et Vilaine, pâs grand chaouse !

Et bin Dinmanche dernier, j’décidites d’aller sue Iffendic. Ian mais nous quand j’allons d’même, on s’donne un endré pour s’arrêter et faire démi tour à l’endré là.

Par conte un rin n’nous arrête, aoussi bin eune fleur va nous arrêter, qu’eune fontaine ou tchioc faïs est eune pancarte qui nous montère eune direction éyouc qu’i arait un monument à vaîre.

Dinmanche j’ergardions les fossés sue la route. Vez ti ermarqué qu’astour, i n’coupe pue ténant l’herbe qui i  a sue les accot’ments ? Est ac’toure qui faout vâe les cotissiaoues et les cotchions, j’nous amusions d’aoutes faïs à les coti et à les faire péter. Tait un jeu comme eun aout’ ;

Jé n’vâe pâs vous conter toute ma balade illé, mais j’vâe tout comme vous dire qué j’tons châè dans un biaoue p’tit endré qué sûr’ment ieux qu’habitent du côté dé Montauban c’neussent ?

J’nous enr’vénions , mais i m’prins eune idée, en vouèyant sue la carte un biaoue nom, oh ! j’avâe veuie ça tchioc part et c’tait resté d’même dans mon chouchot, lé nom d’la commune tait «  Lé lou du Lac » ;

-         si j’allions y faire un tour qué j’dis d’même à mon homme ?

-         Tchic qu’y a là ?

-         J’en sais rin, mais astoure qué j’y songe, j’ai oui mention du villaège là des faïs maï !

Bin Vère j’y futes , et j’en futes tout content !

Justénément y avait eune fête, la permiêre qui z’organisaint à l’endré là . aprée  ava r’fait les bâtiments d’eune ferme en torchi, la grange la soue et construit dé toute pièce un four à pain. I tchiésaint du pain, y vendaint des gaouffes o d’la saoucisse, i avait même eune exposition d’peinture . Pâs mal pour eune commune dé 100 Habitants.

J’engagites , la conversâtion o un coupe dé not’ âge à peu près ( c’est bin connu, jé sais tchiurieuse et j’aime bin sava dé ka qui r’tourne)

J’lou disions qu’en vouèyant l’monde et la fête jutes envie d’bouêre eune bolée, est vraï qui faisait chaoud Dinmanche.

-         Oh ! qui nous dites , pis qu’vêtes là, allez don au châtiaoue bouêre un coup !

-         Ian mais j’arions bin prins des gaouffes histouêre dé n’ava rin à faire en arrivant , il tait déjà , 6heures, et j’avions envie d’visiter l’église qu’était ouverte !

-         Mais n’en chau pâs , vez qu’a d’aller bouêre un coup cez Marie ( est l’nom d’la Chât’laine , est eune couèffe dé 86 ans , o tient tourjous son café) et aprée v’irez aj’ter vos bouts d’saoucisse et rin n’vous empêch’rez pas d’bouêre eune aoute bolée !

-         Ian mais nanni, j’conduit qu’dit mon homme ! ( faout tout comm’ ête raisonnab’)

                100_2573

J’montites les marches du châtiaoue, lé café (eune pièce dans la bâtisse) tait plein d’jiènes et d’vieus aoussi.

Ella tait tout une poêtrie, la chât’laine , ma faï avait côr bon œil en tête ; mais l’bistrot, j’nous sérions creuie i a un sièc’ eune grande tabe , comme i en avait dans mon jiène temps ou comme on en vouait dans les films. Eune chaouse qu’on voué pue ghière : la pompe à cit’, bin berlusante , laissée là, dis-j’ maï pour faire biaoue !

                     100_2576

Et pis les poutes apparentes du plafond haout de plusieûrs mèttes.o tchiocs fi d’irangnes , pour faire biaoue étou.

                     100_2577

I faout qu’j’ajoute , la Marie fait comme eune maniêre d’él’vaège dé chats , et i faout traverser la salle à manger des chattons pour entrer dans la salle du café.

N’empêche qué la coueffe là, ol a bin d’otchiupâtion j’ai veuie dans l’parc drêre lé châtiaoue, des poules, des oies et côr des chats , j’en ai bin veuie  eune dizaine tout autour !

                    100_2581

Aprée , not bolée j’futes comm’ prévu sue l’air dé la fête aj’tites nos gaouffes et un pain gros comm’ eune brioche et qui p’sait bin 1 tchilo.

Do tout ça j’arrivites cez nous à 20 heures 1/2

              http://www.panoramic-360.info/leloudulac.htm

                  belle_journ_e_jardin Fleur de ble noir

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Eh, bin v'la qu'j'ai tout comprin, Jé c'neuie , lé pêre, la mêre dans mes souv'nances et la fille. Nanni, n'est pâs la derniêre fa qu'on s'vouèye, j'arrons bin d'aoutes occâsions j'cré bin.<br /> Merci d'songer qué mon blog est biaoue, jé fais c'qué j'peux, i faout essayé d'faire lé mieux possibe, si on veuie qué l'monde viennent lire;<br /> L'homme d'Ille et Vilaine i c'neuie ti l'châtet à Marie ?<br /> <br /> Amérances FDBN
Répondre
J
Bin yan, c'ét ma l'mônsieur d'Ille & Vilaine!<br /> C'ét tout come la toésieume fa qe vae ve vouér et <br /> m' atent bin q'sé pouin la dâraine fa,vantié!<br /> J'ae pâsë o ma couéfe eune vra bele jorneye et j'on renpiéni nos cotisoires de bin béles istouéres!<br /> Pour d' aotes je lé prinme su ce "blog" surtou le sien de fleur de blé noir (vra biao).<br /> Eune aoute fa autan a tout coup!En esperan de s'enterva , amérances a vou ! <br /> JPéPé
Répondre
Publicité