Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
15 juin 2009

Langast, not sérée d'ermise dé Prix d'gallo!

J'avons pâssé eune belle journée, ac'toure est l'heure dé pâsser à tabe à l'auberge St Gal, du bourg, éyouc qué j'tions c'erciée pour la distribution des prix!

Autour d'un bon r'pâs , j'avons d'viser et bin rit o les contes des uns et d'z'aoutes!

I euies d'abôrd, Marie Brigitte et Jean Luc qui nous fites un scketch enl'vé , même si z'ont un p'tit bourdé, mais i joussent si bin qué j'vivions do ieux lous aventures:

     100_2500    100_2502

Et pis Vovonne , voulit nous faire digérer o sa scéance dé.......Taï-chi !

     100_2503    100_2506

Tout l'monde a bin rigolé rin qu'a vaire veutes ci:

                        100_2507

I euie aprée l'la lé cuniculteur - facteûr dé St Père Marc en Poulet ( pour lé coup çà dévrait ête St Père Marc en Laping ) Un inventoue d'permiêre, raconter par Daniel, élla n'pouait pâs ête mieux:

            100_2513    100_2514

Sans oublier les histouêres à André Monfort, qu'eiuie bin du ma à c'décider , mais qui nous fit bin rigoler o son conduisoue d'4x4 et ses malheurs, Vovonne qui atténait pour lé lancer, pasqu'il est un p'tit "pudique"!

Vovonne qu'a vantiée ertrouvé son pire!

Zidorr' qu'a r'prins au r'bat.

Tout l'la à fait qu'j'avons euie piein d'plaisi et j'allons nous r'donner rendez vous pour l'année perchaène ! Pourqu'a pâs?

yabhe0mc  v2q937sm

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Merci, Jean, pour ton com.<br /> L'la valait l'coup d'aller toute la r'ciée et la sérée. j'arions manqué tchioc chaouse, dé rester cez nous!<br /> A sé r'vaire! FDBN
Répondre
J
Je sé ben aise de vaer un si biau erportage<br /> ça s'est passé comme c'est écrit !<br /> en vrae, on a passé un bonne véprèe<br /> biaux textes et on a bin ri !<br /> <br /> continue ....
Répondre
Publicité