Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 avril 2009

Jeudi saint

cloches_anim_es                                    Jeudi  Saint !

Quand j’euie l’âge dé raison , est à dire 7 ans , Mônsieur l’recteûr nous fît faire not’pétite communion, ou côr ap’lée la communion privée, allez don vâe pourqua ?

Jé fûtes à confêsse le Merquédi la r’ciée, et en attendant la messe du lend’main , not’monde et l’tchiuré nous disaint dé n’pâs nous déconfêsser. Fallait pâs menti, pâs dire dé bêtises, pasqué j’n’arions pâs peuie erceva l’bon dieu l’jeudi ; est pour élla qu’j’étions dé vraïes p’tits anges !

Déjà qué la confêsse né fut pâs bin aisée, fallait tout confêsser, mais astoure qué j’y songe : tchieuies pêchers qu’j’arions bin peuie faire ? Alours, invariablement les mêmes pêchers ervénaint, j’ai désobéi, j’ai dit des gros mots , et j’finissions toues par j’ai menti, Mais dès fâs l’recteur nous posait des tchiessions qué jé n’compernions pâs tout l’temps, pasqu’i n’taint pâs tous nets ieux non pue !

Jé fut don o ma mêre et les frêres et sœurs qui ieux faisaint lous Pâques , d’habitude tait souvent l’dinmanche, mais i avait la jiène là qui faisait sa p’tite communion , o n’s’rait tout comm’ pâs aller toute soule !

En nous en r’vénant, jé m’sentâes toute légêre, dame , j’n’avâes pue rin qui m’pésait sue l’tchioeur !

clochette                                         clochette                     

                                           clochette

J’trouvites Batisse lé cantonnier d’commune qui nous dit qui v’nait d’vâe les cloches parti à Rome, j’n’en avions jamais ouit caouser, j’étions un p’tit ébaubis, né  crayant côr qu’a mouétié ses dieries.

Maman li dit jusse : <<Sacré Batisse va !!>>

Tchic v’en ariez songer ?

J’laissites les contes à Batisse dé côté, mais les lend’mains, tous l’z’aoutes garçâilles caousaint des cloches qu’allaint à Rome, v’la la mode lancée, mais j’n’utes rin dans nos courtis, i n’y avait pâs côr la mode du chocolât !

clochette                               clochette                              clochette

En arrivant à l’hôté , maman nous fit châque not’ étchiuélée d’chocolat chaoud, eune bonne beurrée pour tremper d’dans, et nous v’là récaoupis pour aller eschamp !

Animation4                 Fleur_De_Bl__Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité