Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
6 avril 2009

Deues gar's d'cez nous à la nêige !

bonne_semaine64

mini_oiseau_a_004Jé n'vâes pâs ava trop d'temps ané, pour écrire un long parchâe!mini_oiseau_a_004

Aoussi, j'ai traduit eune pétite blague . J'arai vantiée pue d'temps d'main et côr élla n'est pâs bin sûr!

                                           Animation13

Deues gar’s dé cez nous à la nêige !mini_oiseau_a_004

 

 

mini_oiseau_a_004

 

 

Est deue z’hommes dé cez nous qui r’tournent à la nêige ec't'année , et bin sûr i s’rinscrivent à l’école dé ski du pouèye!

 

-          J’aimérions bin ava lé même maîte dé l’année derniêre!

 

-         Bin sûr, élla est possibe , vous c’neussez son nom ?             mini_oiseau_a_004

-         Nanni, jé n’c’neussons qu’son prénom, est Michel !

-         Y a comme tchic dirait un p’tit inconvénient, j’avons ici sept Michel !   Vez pâs un signe qué v’ariez ermarqué ?

Nos deux galésants sé frottent lé choucho, pis y en a un qui dit :

 

-          Sia pa ! jé m’rappèle astoure ! il à deues z’anus !

 

-          Deues z’anus, v’en êtes sûrs ?ski_015

 

Jé n’l’avons pâs veuie, mais châques faïes qui quérouèsait un d’ses copain , l’aoute li huchait : élla va ti ? tu i arrive o tes deues trous du tchiu ?????????

ski_003ski_007ski_023ski_024

 

Fleur de blé noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité