Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
27 décembre 2008

J'étons Bilingue

J’étons bilingue

Ian tout comme, çà fait d’ella tchiocs années ac’toure, qué j’ai seue qué j’caousâs deux langues : ma langue maternelle et l’Français qu’j’avons té bin obligés d’apprendre.

Ian, mais quand j’tons tous ensembe, les frêres et sœurs dans l’hôté, jé n’caousons pue qué gallo ! et ella est vra bin, pasqué j’nous racontons d’eune manière bin pue imagée, c’qué j’avons à nous conter.

Jé s'râs bin aise, qué ça vous plairait hardi bin, et surtout qué vous méttriez vous aoussi des commentaires , et pourqua pâe raconter vos p'tites histouères

Jé fait un gros boulot ané, pour créer la failli blog là , mais vantiée bin qué dès d'main, varrez tchiocs chaoses dé pue interressant à lire!

Bonne lecture,   Fleur de blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité