Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
1 novembre 2013

J’adôre ! No 198

 

 

J’adôre !

-         J’adôre ! J’adôre !

-         Oh La la ! Torine, qhic qu’t’adôre don d’même ?

-         La valse là, dans l’pétit posse !

-         Crénom dé d’là ! Torine, tu n’cré pâs qu’astoure, on adôre eun p’tit tout et n’iporte qua ?

-         Mée j’aime bien ouit l’accordéon , et la belle musique !

-         Mée n’dis pâs j’adôre ! t’as rin erténu dé ton catégisse don ? on n’dé pâs odôrer tout d’même.

-         Oh bin dame, jé ouais l’monde dire dé même, ma faïs jé fais pareilh !

-         Astoure, on n’ouait pue dire j’aime, à crêre qué lé monde sont hontoues dé dire élla. J’aime mes garçailles, j’aime les flleûrs, j’aime trop d’chaouses, mée j’n’adôre rin ni personne, jé n’vâe tout comm’ pâs m’mette à génoué pour adorer un chantoue, même si jé trouve qui chante mieue qué l’z’aoutes.

-         J’ai point honte dé dire qué j’adôre l’andouille et la saoucisse.

-         Mets ta à génoué d’vant ton andouille si tu veuie. Jé tourjou ouit dire qu’on n’dévait adôrer qué l’bon dieu, et j’ai bin du ma à songer à dire j’adore .

-         Bin , t’as veuie l’aout’ jou, dévant l’ancien perzident , lé monde qui sé s’rait bin pâmés. Même qu’eune couêffe à dit : j’adôre c’té perzident !

-         Ian, est comm’ lé veue qui y est astoure, quand i pâssit , jé monde huchaint, tout l’monde tait bénêze: i z’adôraies lou nouviaoue perzident. Astoure tout l’monde lé voudraint bin d’hôe ! i n’savent pâs qua dire sue lu !

-         C’est pourtant vraï Fifine, dès qu’y a eun p’tit chang’ment, lé monde sont diots.

-         Comme lé monde qu’adôre les chantoues et qui vont les ouit en concert, i sont là à espérer des heûres avant dé vair lou z’idoles, si tu lou pôses la qhession pourqua qu’i sont là, i répondent : pasqué j’adôre !

-         Dame , pourquaï pâ ?

-         I adôrent don l’chantoue ! Bin, tiens Torine lé temps li, c’est pâs vieue, Lé Patrik qué tout l’monde adôre ; I l’tait à Marseille ; Bin l’monde li huchitent déssue aoussi, mée n’taint point d’l’amour et n’était pue j’adôre…

-         Jé leuie ça dans véïci , lé paove, i d’vaint ava du deu.

-         Est d’même eune faïs j’aime, lé lend’main j’aime pue. Tiens, les couêffes qui sont du matign dicau sair à bédetter lou p’tits toutous, ielles aoussi o z’adôrent lé « p’tit tié-tié à sa mémère » , i y en a qu’aiment côr mieue lou chien qué l’monde.

-         C’est vraï, mée au moins o n’sont pâs déceuie do lou toutou.

-         T’iâs vantiée raèson Torine!

-         Tout qhi qué j’sé bin est qué jé n’vâes pâs traèner at saï avant d’aller m’musser dans mes linceuies, pasqué : J’adôre mon lé ! 

Pour s’y r’c’neute :

ava du deu. = être peiné

lé  p’tit tié-tié = le petit chien-chien

m’musser dans mes linceuies = me glisser des mes draps 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité