Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 août 2013

Nos commêres vont qri lou copine à l’hopita No 185

   

Nos commêres vont qri lou copine à l’hopita

Nânne, la copine à Fifine et Torine est à l’hopita pour eune toute pétite affaire de rin du tout . Est nos bacouanouêres qui vonts lâ qri.

-         Bin ma paôv’ fille té v’la bin émangnée. I t’ont pendu la main ? Comment qu’c’est ?

-         As tu z’euie ma ?

-         Tranqhile, les filles tout va bin !

-         T’n’as eun maoudit poupon ?

-         Jé cré , est  en cas qu’ça sangne, mée tout va bin . Oh ! j’vâs vous faire rigoler. Fighurez vous qué pour élla ,comme pour eune grôsse opérâtion, i faout mette une belle chéminze, des p’tites brées, des chaoussons et un bonnet à mouétié en dentelle.

-         J’arions point creuie , tu disâs qué ça n’tait rin à faire.

-         Ian, eh bin sia ! j’ai d’mandé à l’infirmiêre dé qhieule tâille qu’i l’taint : « tâille unique ! » on peu ti entrer d’dans si on fait eun 50 ? O fut surprinze. << bin nân’ni invention!>>

-         Qhic tu fis?

-         Jé n’vâes pâs t’faire eun dessin non pue ? Quand j’euie pouillé tout là j’mé vis à r’vée sue l’lé et j’espèris pue d’eune houre. Eune infirmrmiêre vins m’vair pour sava, si m’arrait faulu eune âtèle. « Bin nân’ni, jé n’n’ai pâs ouit mention ». J’vâes vous dire jé n’sais pâs bin c’qué est.

-         Mée eune âtèle est pour mette dans l’fouyer, pour qhi faire qui l’arait faulu eune âtèle ?

-         V’êtes tournées toutes deues l’coup là, n’est qu’eune planchette pour téni eun daï si i l’est tortu ou si i l’est câsser .

-         Vère bin sûr, éyouc qu’j’avons la tête don !

-         As tu z’euie ma, sue la tabe ?

-         Jusse pour la piqhure qu’a endormi ton bras, au coup qu’i piqhent, tu sens ta main qui tersaoute dé qhocs centimettes. Aprée qhocs pétits coups tout s’arrête et v’là, i n’ont pue qu’a travâiller.

-         Est tout ?

-         Est tout. tu n’sens rin, tu ouais tout , j’avons caouser du début à la fign. J’nous avons raconté not’ vie …

-         Tu nous fait marcher là ?

-         Eun p’tit , mée v’êtes tellement qhurieuses , qui faout bin vous faire rigoler, on dirait qu’est vous qu’avez z’euie ma !

-         As tu mangé eun p’tit bout ?

-         Né vous cafatez pâs pour maï, jé z’euie dré à eun bon chocolât et des p’tits gâtiaoues. At’ sa jé n’vâes pâs d’vorer !

-         Es tu prête Nânne ? j’allons nous enr’tourner.

-         En route les couêffes, nos bonz’hommes nous attendent !

Pour s’y r’c’neute :

Emangnée = estropiée

Eun poupon = un pansement

eune âtèle = une grosse buche

d’vorer = se jeter sur la nourriture

   Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité