Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
25 novembre 2012

Ol est sourde des écoutouêres

 

 

pompiste Ol est sourde des écoutouêres !!!

 

Sue la route des vacances, un coup’ dé vieues s’arrêtent à eune pompe à essence :

 

<<  Bin l’bonjour m’sieu dam’, faout i faire lé plein ?

 

-         Vère, allez i don !

 

La veille couêffe démande alour !

 

<< Qhi qu' i dit ??????

 

-         I d’mande si faout faire lé plein! qu’répond son vieux en huchant !

 

Lé pompisse démande :

 

<<  éyouc v’allez don comm’ élla ?

 

-         j’allons pâsser qhocs joues à St Tropèze, dans l’biaoue hoté à not’ gar ! qué répond l’vieue !

 

La veille :

<< qhic qu'i dit ????????

 

-         I d’mandait youc j’allions, j’li répond qu’j’allons a St Tropêze !

 

Lé pompisse :

 

<< v’ez bin d’la chance, et du biaoue temps là!, i paraît qu’ça va t’ni eune bonne tchinzaine !!!

 

La veille :

 

<< Qhic qu'i dit ?

 

-         i dit qu’j’arons du biaoue temps !

 

Et d’éyouc vous v’nez d’même ?

 

-         j’tons d’la région d’Lamballe, qué dit l’vieue !

 

-         A ! Vêre jé c’neuie eune jiène couéffe dans l’temps du coin d’Lamballe. Ol tait eune vraïe catastrophe, o caousait sans arrêts, et en pue au lé, n’tait pâs eune affaire !

 

La veille :

 

<< Qhic qu' i dit ????????

 

- I dit qui t’c’neuie bin!!!!!

 

Sans_titre A démainnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! Fleur de blé noir

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité