Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 septembre 2012

Les sans gêïnes No 142

Les sans gêïnes

 

-         Ouh là là , i y a qhoc chaouse qui va mal, Torine ? qhi qui t’érive don ?

-         Jé sé mârie Fifine, mârie tu n’peux pâs sava.

-         O qhi ? pâs do maï quand même ?

-         O tout l’monde, tous les sans gêïne qué j’vouèyons partout, et ané côr pue !

-         Racontes ma çà va t’soulaèger.

-         V’la deues faïs d’sieute qué j’vâes à l’Hyper, et deues faïs d’sieute qui faout d’mander à qhoc eun dé sorti mon oto.

-         T’âs pourtant pâs z’euie ton permis dans eun paqhet d’lessive ?

-         Sacrédié nân’ni, v’la eune bonne cinquantaène d’anéye qué j’prends l’volan presqué toues les joues, mée dépée eun p’tit moment, jé cré qué l’monde n’ont rin dans l’choucho. Jé sé comm’ d’aoutes , quand j’érive sue l’parkhign, jé mets mon oto lé pue possib’ au mitan d’eune place, qhitte à faire eune maneuv’, si j’n’ajusse pâs la permiêre faïs.

-         A tout l’moins, ma aoussi, pasqué o l’homme de cez nous jé ouérâes des périêres.

-         Ian bin çà n’sert à rin, pasqué ieux qui viennent perchain d’ta, n’en ont rin à foute. Jé n’pouâes pâs monter au volan, lé quat’-quat’ qu’était à ma gaouche dépâssait dé pue d’vint centimettes sue ma place. I y avait eun homme  pâs lin , jé li ai d’mandé dé r’qhuler ma vouéture . Bin aémab’ i lo z’a erqhulée, comm’ érivait eune jiène couêffe d’eune quarantaène d’anéyes, qui poussait son chériot presqu’en courant et qu’allait foncer dans mon oto. O s’est minze à rire quand j’li ai dit d’faire attention pasqué la vouéture erqhulait : << si tait la mienne, qu’o m’a dit, l’la s’rait pâs bin gêïnant o n’n’a veuie d’aoutes, o n’na déjà bin d’z’égrafigneures !

-         Vantiée mée pâs la mienne qué j’li ai répondu, j’ai déjà d’mander à l’homme là dé m’lâs sorti

-         Et i l’a bin voulu, l’la est bin aémab’ pas vra ?

-         Jé n’voué pas comment qu’j’arâes fait, ergardez l’oto là, o n’est pas à sa place !

-         Vous créyez ? ( vu qu’tait la sienne) et en fésant mine d’ergarder, o m’a dit : Ian vantiée bin ! et ol est montée dans son biaooue quat’-quat’  >>

-         O n’s’est pâs esqhusée ?

-         J’pense bin , auqheune éducâtion, mée çà s’cré qhoc chaouse !. L’aout faïs tait côr sue même parkhign, l’coup là est eun brave bonhomme qu’ach’falit lé lévier d’vitesse, pasqu’i l’entrit par la drête.

-         N’est pas taï qu’arait pue pâsser par là vu les qhettes qué t’âs. Est comm’ ieues qui vont sue les places des handicapés, i n’respec rin ! L’aout jou, jé vouèyâs eune mêre dé famille qui fut bin obligée dé faire déhoter eune vouèture qui s’tait minze sue la place espéciale pour ieux qui sont d’même. Quand l’monde vitent qué fallait aoutant place i gergonîtes eun p’tit, mée quand i vîtent lé fauteuil sorti, i décanillîtes, i d’vint ête hontoues tout comm’ !

-         J’té dis Torine, lé monde sont trop sans gêïne, y a les veues qu’s’mettent sue des passaèges à des partiqhuliêrs, l’la n’les gêines par côr eun brign. Si tu vâes en ville et qu’tu qérouêze eune oclée d’jiènes, qhi qui descend dé d’sue l’trotouêr ? Ta, la veille !

-         Bin ma paouve Fifine, i y a du boulot pour ermette tout l’monde là à lou place !

Fleur de blé noir

Pour s’y r’c’neute :

l’choucho = le crâne

perchain d’ta  =  près de toi

égrafigneures  = égratignures

ach’falit  = achevalait

faire déhoter = faire sortir

i gergonîtes = ils bougonnaient

i décanillîtes =  ils détalaient

eune oclée d’jiènes = une bande de jeunes

 

               Sans titre 1

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité