Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
13 septembre 2012

La cote à Merkel No 140

 

La cote à Merkel

 

-         En v’la ti du foin, o la cote à la chancéliêre !

-         T’âs veuie l’la ta aoussi Torine ?

-         Pour eune faïs qu’o n’est pâs pouillée o sa vareuse verte, i faout que les maoudits journalisses  s’avisent qué sa cote n’est pâs neuve et qu’o la z’a déjà pouillée i y a cinq anéyes.

-         Poutant o li va vra bin, ol a l’air d’eune couêffe- pouésson,

-         Eune sirène que tu veuie dire ? Qua d’pue norma, est la sirène qui soublait es esgourdes du capitaène dé not’ batiaoue, i y a pas si longtemps !

-         Tu charibotes, Torine. En toues cas est eune couêffe graciouze.

-         J’vâes t’dire Fifine, eune cote dé même, o n’en porte pâs toues les joues, si o n’li sert qu’eune faïs dans l’anéye o s’rait bin diote dé n’ava trente six. Combin qu’tu n’n’âs ta ?

-         Ma ? pâs côr eune maoudit, d’abôrd jé n’vâes jamée en sérée ni en grande cérémoniye.

-         Ni ma non pue, j’n’allons même pue es noces , nos garçâilles né s’marissent pâs, est d’l’épargne.

-         Quand même qui marisseraint, j’irâe pâs m’pouèyer eune robe dé même, j’veuie pouva lâ mette dans n’iporte qheule occâsion .

-         Ma pareille, jé veuie pouva là mette eun p’tit pue tard pour aller es commissions et dans l’courti  aoussi.

-         La mêre Merkel, né va pâs dans l’couti, o n’dé pâs d’meurer en campaègne, ou bin ol a du p’tit monde à sa mercie.

-         Bin sûr qué jé n’lâ voué pâs à heuïter sa porée ! Ni t’ni eun mâret non pue pour foui les patasses

-         Tout comm’, o n’est pâs si faraoude  qu’élla, ol est comm’ maï, quand ol est pouillée dans ses drâes du tous les joues, saouf qué maï mes drâes sont vantiée eun p’tit moins biaoues.

-         Dis don Fifine, eun cotillon dé cérémonie comme lé sien, si ta tu l’pouillâs, l’la f’rait eun biaoue félipoue tu n’cré pâs ?

-         Maoudit Torine, t’ies tourjou aoussi aèmab’ ! ça, t’écorchait la goule d’ava eune caous’rie bin haètant qhoc faïs ?

Pour s’y r’c’neute :

la cote = la robe

couêffe- pouésson = une femme poisson

Tu charibotes = tu exagères

couêffe graciouze = femme élégante

heuïter sa porée  = biner ses poireaux

si faraoude   =  si fière

eun mâret = une houe

foui les patasses = arracher les pommes de terre

tu l’pouillâs = tu l’enfilais

eun biaoue félipoue = un bel épouvantail

   

 Sans titre 1

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité