Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
20 février 2012

P'tit quizz en gallo

           Mots ou expressions en gallo!

 

 

 

     -  Quand j’vis la couêffe là, j’vis bin qu’iavait à r’faire !

 

     -   Est un sacré p’tit yévet !

 

-         Lé temps va changé, j’ai grand ma es éouinces !

 

-         O vouli, m’tirer les vées du nez !

 

-         La plée s’mit à châe, et j’nous mites à la tchiute sous un coude !

 

-         Es tu paoute ma pov’fille !

 

-         I l’est bin boudet lé p’tit guerzot là !

 

-         Lé pourcet là a r’vingé, i faout li donner à guerneuser !

 

-         Lé gars là est bin d’trop bin pour ta, t’as pas assez d’ménéca !


         T'ias pâs l'qhu assez terroue pour lu

 

-         T’as qu’a d’saouter par déssus l’échallier pour aller dans l’courti !

 

-         Lé pâ ma broché sue la tête !



A la perchaène     Fleur dé blé Naï

 

     

 


Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité