Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
5 février 2012

Eune réciée ent’copines No 101

Eune réciée ent’copines

 

Nos deues commêres Fifine et Torine, sé sont ertérouées cez Fifine, pour broder , bouêre eun mic et caouser eun p’tit du pouèye. La bouête à goule joue toute la r’ciée.

-         Tiens assies ta illé à côté d’maï sue l’canapé, j’allons nous mette à l’aèse tout comm’

-         Ian mée si tu bites trop o maï, j’allons pâs pouva broder !

-         J’avons tout comm’ éyou nous mette, nân’ni ?

-         Qhic qu’tu brodes dé biaoue , ta Torine ?

-         Jé sé à faire eun cache-nez , i m’faout qhoc chaouse qui va vite sébin, jé n’sé pâs eune brodeuse comm’ taï ma !

-         La laine est vra belle, et t’iâs bintôe fini ! Maï , jé fais eune chéminse dé laène pour mon p’tit gar’.

-         Crévindiou, qhi qui s’pâsse don dans la bouête à goule, est ti du thiâte ? çà huche la d’dans.

-         Tu n’ergardes jamée l’assemblée nationale ? Bin , tu vâs vair, c’est pâs trisse des faïs.

-         Ah ! mée ian, j’erc’neuie qhocs bonhommes, j’sais pâs comment qu’i s’nomment pa !

-         Maï non pue , bin des faïs j’n’ergardes même pâs, j’acoute c’est tout.

-         A c’qué j’voué, i y a des prêchoues et les acoutoues, mée les acoutoues , n’acoutent ghêre, ceusses là ont l’air d’ava bin du pllaisi, n’est pâs les contes au prêchoue qui les font rigoler d’même !

-         Ni cett’ là non plus, o rigole aoussi mée o l’a son huchoué d’pouchette collé es écoutouêres et c’ti là écrit eun SMS.

-         Tiens c’ti là n’dé pâs est du bôrd du perzident, qhic qu’tu c’neuie à toues les chiffes là, i l’en jette des millions d’éros et lu jé cré qui pourrait erdresser les boursées d’la France.

-         On dirait bin ! Jé sé comm’ taï , j’ai la compernouêre dé travère, élla est bin vra qué s’i l’tait du même bord i frait des aloes, dé toutes les maniêres sans l’ver les zeuies, tu voué bin à qhic qu’t’âs à faire.

-         C’est drôle c’ti là i lit l’journa lé Monde, j’n’arâes pâs creuie qui n’arait pâs acouté son collègue, i fait pourtant partie d’l’éqhipe en place lu.

-         J’vâes t’dire lé prêchoue là est ennéyoue aoussi, et pourtant n’est pâs côr lu l’pire des faïs i y ‘en a eun qu’est trisse comm’ les diab’ à Pâques.

-         Oh ! bin dis don, en v’la deues qui r’gardent qua ? des fotos vantiée sue son huchoué ou i l a r’ceuie eun SMS interessant .

-         Tu sais ti bin ta Fifine si un minisse ou eun député çà gangne ardi ?

-         M’est avis qui gangnent au moins deues ou traès faïs la pèye d’eun ouvrier d’usine.Ella s’rait déjà ténant.

-         Ian si c’est pâs pue, et pourtant les discours n’ont jamée enrichi la France ! 

-         Est pour élla qu’j’allons lou fromer l’bé et bouêre not’ pétit mic, çà va nous rél’ver la pillette du qheur ! T’arâes qua d’ervéni un coup, d’ici au mée d’Mai j’en arons à ouit du Thiâte et pour pâs chiêr !

Pour s’y r’c’neute :

tu bites = tu me colle

eune chéminse dé laène = un pull-over

des prêchoues = les intervenants

les acoutoues = les auditeurs

la compernouêre = la compréhension

des aloes = des compliments

ennéyoue = ennuyeux

                          Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité