Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 janvier 2012

Fifine feume astoure No 95

Fifine feume astoure

 

-         Bin l’bonjour Torine, mée tu feumes astoure ?

-         Bin sûr pourqué pâs ?

-         T’âs bonne mine , on dirait eun vraï pompier !

-         Ergardes don, tu voué bin qu’est pâs eune vraïe cigarette ! Est eune cigarette électronique

-         Jé voué bin ol est bin pue belle, et qhic qui t’fait haller d’sue d’même.

-         Pasqué j’té ouit arriver, j’ai jamée feumé d’ma vie, est pâs ané qué j’vâes m’y mette.

-         Ella sent à bon dis don, qhic qu’est ?

-         Ça sent la menthe du courti ! tu dé bin songer qué n’est pâs maï qu’a aj’ter eune cigarette dé même L’là  est bin pue prope qu’eune vraïe cigarette, i n’y a pâs d’cente, et o n’s’uze pâs , tu voué ?.

-         Qhi qui feume eune cigarette dé même ?

-         Est la fille dé cez nous et son bonhomme, dépée l’temps qui j’li disions d’arrêter, o n’voulaint rin ouit. J’avions biaoue lou dire qué l’la valait rin pour sa santé, tait comm’ si j’avions sublé

-         Pourtant , lé monde dévraint faire attention, est toutes les s’maènes qué i y a du monde à parti o çà ! Comment qui sé sont mins  à çà ?

-         Tu vâes rigoler, est lou gar’, qui n’n’a persenté eune à sa mêre et à son pêre. Lu i n’feume pâs et I l’tait ennèye dé les vair s’esqhinter o la maoudite cigarette.

-         Çà lou z’a ti fait qhoc chaouse ?

-         J’vâe t’dire, est l’gesse qui compte, i tienraient eun crayon dans lou goule , çà f’rait pareil. Cett’ là est bin pue élégante qu’eune vraïe, pâs bésoin d’sorti lé briqhet, o s’alleume dès qu’tu halles eun p’tit d’sue et tu lâ r’met dans ta pouchette, dès qu’en âs marre.

-         Et o çà, i n’vont pue feumer ?

-         Accoutes, i z’en feument côr qhocs eunes, mée bin moins, jé cré qué d’eun paqhet, i sont châes à deues ou traès par jou .

-         L’la va bin soulaèger l’port’ monnâe tu n’cré pâs ?

-         Ah ! Sia , pasqué est l’bifteck qui part en feumée toues les joues. J’verrons bin ! i z’ont tourjou çà en pâssant !

-         Tu voué Fifine est côr les garçâilles les pues figns

Pour s’y r’c’neute :

tu feumes = tu fumes

haller d’sue  = tirer dessus

d’cente  = de cendre

sublé  = sifflé

I l’tait ennèye =  il était ennuyé

                             Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité