Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 décembre 2011

Eune vêprée bin haétante

 

00370037

 

                                                          noelsapin_013

                                                   

Eune belle réciée hiër à Uzé.

 


Comm' bin des faïs j'nous avons  ertéroué ent' amins dé Gallo à la crêprie CANTINE et GAMELLE, cez Yvonne;

J'avons euie l'plaisi d'caouser et d'ouit du gallo , dépée lé r'pâs d'gaouffes et d'crêpes, dica la nétée bin châte.

Maï jé deuie m'enr'véni dé bonne houre, les joues sont ardi courts astoure, et j'avâes pâs envie d'être dans la né, surtout qué çà brimaçait .

Jé fites qhocs exercices à tourner des espressions et du vocabulaire en Gallo.

La r'ciée s'finit o les jououes d'pouches. Des saouterie d'bertons: avant deues, scottish etc...

Mée surtout, j'utes lé plaisi dé ouit des p'tites chansons qué Vovonne Toucourt  fait chanter à ses garçäilles en clâsse dé gallo et j'avons tous chanté ensemb'

J'vous en met ieune o les paroles comm' élla , Sam'di au sa en famille  pour Noué, v'arez qua chanter vous étou.

 


 

Rencontres.com

 

En m'en r'venant l'aote sèr d'cé ma tante

J'eu rencontré un marcao jaone et nèr

En m'en r'venant l'aote sèr d'cé ma tante

J'eu veü un marcao qui n'était point nèr

 

En m'en r'venant l'aote sèr de l'école

J'eu rencontré une vache rouche et verte

En m'en r'venant l'aote sèr de l'école

J'eu veü une vache qui tait plleine de taches

 

En m'en r'venant l'aote sèr d'cé mémère

J'eu rencontré un bieau lieuve rose et blleu

En m'en r'venant l'aote sèr d'cé mémère

J'eu veü un bieau lieuve qu'avait ben très yeüx

 

En m'en r'tournant de la fère de Loudia

J'eu rencontré une vieille biqhe à six pattes

En m'en r'tournant de la fère de Loudia

J'eu veü une vieille biqhe qu'allait d'un bon pas

 

Et en passant une nétéï su la leüne

J'ai rencontré un martien à six bras

Et en passant une nétéï su la leüne

Y'avait un martien mais d'teïte il n'n'avait pas

                                                  noelsapin_009

V'la bonne nétée à toues et à d'main jé cré.

Fleur de Blé Naï

 

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Merci bin Nicole, eune bonne annéye à ta étou.<br /> <br /> Et à s'ervair eune aot' faïs pour pâsser eune vraïe bonne réciée.<br /> <br /> Min FDBN
Répondre
N
bonne véprée <br /> <br /> <br /> <br /> avec les qheurus de gallo<br /> <br /> <br /> <br /> a tantot
Répondre
Publicité