Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
14 octobre 2011

lé jerdring coqhillé No 66

lé jerdring coqhillé

 

-         Jé m’démande bin qheule idée qu’i l’a z’euie c’ti là qu’a fait eun cllos d’pierres lévées ?     

-         Tu caouses du bonhomme là qu’a chomé des roches dans son cllos?

-         M’est avis qui veue faire caouser d’lu, à qhic qu’çà va ersembler, n’est pâs d’vraïs menhirs. Si çà n’n’est, i dévrait vantiée mette eune étiqhette à lous pieds pour dire dé d’youc chaqhe roche  vient et eune photo dé d’youc qui les a prinses !

-         T’ias d’z’idées tout comm’ Torine !

-         Fighures ta, j’ai veuie qhoc chaouse dé même eune année en vacances, tait pâs eun cllos , mée i les avint am’nés sue des ch’mings pour qué l’monde les araint veuie.Et i z’avaint mins des espliqhâtions sue chaqhun

-         Jé songe dans ma, qu’ella n’est ghiêre interressant !  J’en c’neuie eun d’jerdring qu’est net biaoue et lu qui l’a fait est eun artisse, ceusses qui l’ont veuie sont toues en admiration !

-         Qhi qu’i l’a d’si biaoue qu’çà ton courti ?

-         I  ya des sqhultures ercourvertes dé coqhillaèges et lu qui les fait est eun r’traité , dans la vie n’tait pâs son boulot !

-         Et qhi qu’çà r’présente ses sqhultures ?

-         Des scènes de vie, i commencit par faire des tablaues sur l’mur dé sa pouèrch’rie, tout est mirbiaoue là d’dans, tout à l’air en vie ;

-         Jé n’vé pâs d’trop qhi qu’çà donne, mée dis tourjou !

-         Attends n’est qu’eune partie dé c’qu’il a fait . I à fait tous l’bêtiâ  d’la ferme, des ch’vaux at’lés à des chérettes o les m’noues , les machines dé d’aout’faïs : eune écrémeuse, eune baratte…

-         Eun vraï musée ?

-         Ian mée là, i y a du boulot, tout est bin dans les proportions, tout est grandeûr nature . Lé sonnoue et les dansoues , i y a même eune tirouée dé vache o sa vache, tu dirâs eune vraïe couêffe !.

-         Mée les couleurs c’est dé faire drôle ?

-         Tu rigole, rin n’est drôle, les coqhillaèges sont chouésis, rapport à la couleur dé la vache par exempe. Nân’ni c’est vra biaoue !

-         Tu m’donnes envie d’y aller , tu c’neuie bin ma qhuriosité ?

-         Là, tu n’s’râes pâs déceue. Quand t’iarrive , est la statue d’la liberté qu’tu voué en permiêr, tu jurrâs la vair en vraïe

-         Et étouc qu’il est l’biaoue courti là ?

-         J’ti emmên’rai eun jou, est du côté d’Plédran, ertiré du bourg . N’est pâs eun p’tit courti est eun cllos !Et tant qu’tu n’arâs pâs veuie , tu n’n’arâs pâs idée !

       Lé monde là sont vra av’nant ! C’est biaoue d’oqhuper sa r’traite dé même ! Tu n’cré  

       pâs ta Torine ?

Pour s’y r’c’neute :

  Jerdring= courti= jardin

  sa pouèrch’rie = porcherie

  tous l’bêtiâ = les animaux ( de la ferme)

 Lé sonnoue = musicien ( ici, un accordéoniste )

 

Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité