Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
3 octobre 2011

Muz’lons, muz’lons ! F. et T. No 63

Muz’lons, muz’lons !

-          Aim’râes tu bin déménaèger ta Torine ?

-          Déménaèger ? pour qhi faire, j’tons bin cez nous !

-          Tu n’trouves pâs qu’i y a trop bru illé o tout l’bétiâes qui i y a par là ?

-          Dé d’youc qu’tu viens ta Fifine, t’es pâs eune parisienne tout comm’ ?

-          J’t’âs sûre qué j’t’arâs fait bouèd’ o l’la ! T’âs pâs leue sue l’journa l’aout’ jou lé maîre dé jé n’sais d’youc en Bertaègn, qui n’veue pue ouit les côes chanter , ni les braîries des ânes .

-          Est eun vilotier pour sûr ?

-          Nân’ni, même pâs, i l’a lu aoussi du bétiâe mée lé sien est bin mieux qué ieux es z’aout’, probab’ qui n’brêyent pâs !

-          Eyouc qu’t’as veue élla. Si astoure i faout muz’ler les côes, les dindons, les canards, les pécaoues, les vaches, les viaoues, les bêtes dé ch’va, j’n’arons pue d’bru , mée comm’ cé s ‘ra ennéyoue !

-          Bin i faurait aoussi arrêter les cloches, pourtant, eun bourg sans cloche, c’est trisse. Ergardes don éyouc qué j’tions au picnic y à qhoc temps, les cloches sonnent toutes les heûres eun cantique, lé monde s’arrêtent pour les acouter.

-          J’avions té en Alsace eune année nous, et toues les quarts d’heûre çà sonnait eun Avé Maria, la permiêre nétée çà fit drôle, aprée j’nous y fîtes.

-          I n’faurait pâs qu’i va dans l’médi pasqu’est les cigales qui faurait muz’ler, là, quand i fait biaoue çà n’arrête pâs, ni joue ni née !

-          Quand j’fûtes à St Trop, tait les mouettes qui nous évouèyîtent , tout d’eun coup en pleine nétée, jé ouitent eune grosse rican’rie jusse au d’sues d’nous, jé cru à eun cauch’mard , mée çà tait bin vraï, tait les  «  mouettes rieuses », vas t’en don les muz’ler taï !

-          Lé maîre là, i dévrait aller d’meurer dans la banlieue parisienne, est là qui dormirait lé mieue o les sirènes dé police toutes les nétées, les avions qui s’posent ou qui décolent, les trains et tout l’bouzin

-          Ian ,  eh bin, jé cré bin qu’est côr dans nos vilaèges qué j’tons l’mieue, i n’faout pâs empouécher la vie . J’ai jamée comprins lé monde qui viennent dans nos campagnes pour gheuler sue c’qui s’y pâsse !

-          I va ava du boulot si veuie muz’ler tout l’la ! I faurait surtout faire taire toues les veut’s  qui disent tant d’conn’ries.

 Pour s’y r’c’neute

l’bétiâes =  les animaux (domestiques)

fait bouèd’ = fait bouillir

eun vilotier = homme de la ville

muz’ler = museler

ennéyoue = ennuyeux

évouèyîtent = réveillèrent

tout l’bouzin = tintamarre

 Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité