Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
27 septembre 2011

Nos commêres sé débouillent cez l’couèfoue F. et T. (No59 )

 

Nos commêres sé débouillent cez l’couèfoue

 

-         Bonjour à vous Mame Torine, assious illé

-         Bonjour à vous Jack, jé sé toute soule à mating ?

-         Nân’ni, vot’ copine Fifine, va arrivé toute sieute !

-         Fifine ? Eh bin , maï qu’est mârie o ielle.

-         Ténez, là v’la qu’arrive.

-         Bonjour Mame Fifine, assious à côté d’Mame Torine, v’allez pouva caouser !

-         Jé n’sais pâs si….. Oh ! Torine, déblâmes ma, qhi qui nous pris don  l’aoute joue ?

-         Déblâmes ma étou Fifine, ian tout comme, tout l’la pour des  faillis  pillaoues, j’avons bonne mine.

-         Allez , j’n’en caous’rons pues !

-         Qhic qu’on va vous faire Mame Torine, eune pétite teinture vantiée ?

-         Oh,nân’ni, , mée j’aim’râes bin qhocs mêches, mon païe est eun p’tit gris, j’ai envie d’éssèyer.

-         Des mêches blondes ?

-         Des jaounes ? Nân’ni, mée en p’tit mâron rouge

-         Vous voulez dire, auburn ?

-         Ian mée pâs trop rouge tout comme, jé n’veue pâs ête rouqhine !

-         Dis ma  Torine, tu vâs t’les couper bin sûr, c’est pâs biaoue les gotons qui t’chéyent dans l’cueuie !

-         J’y compte bin ma aoussi

-         Et ta, Fifine qhi qu’tu  vâes faire ?

-         Maï ? eune indéfrisab’

-         On n’dit pue indéfrisab’ Mame Fifine, astoure c’est bin pue soup’ !

-         Jé n’veuie point ête frisée comme eune berbis non pue.

-         Vénez don illé , Mame Torine, j’allons nous mette es mêches.

-         Jé cré qué tout l’la va bin t’aller, et Jack va t’faire çà net bin

-         Ergarde don, on dirait eun sapin dé Noé o toutes mes papillottes !

-         Vère ou bin eun carnava !

-         Ian, mée v’allez vair mes belles, lé monde ne vont pâs vous r’qéneute ! A vous asteure Mame Fifine

-         V’allez ti m’mette les bigoudis si lourds sue la tête

-         Mée nân’ni, çà n’sé fait pue, jé vâes jusse vous mette eun produit, et des p’tits bigoudis,  aprée i s’ront bin soup’. Pi, v’arez eun couéfaège, v’allez vair, l’la s’ra vra bin

-         Et  si vous mettiez eun p’tit d’blleu, pasqué mes païs bllancs , j’y tiens, j’aime pâs les vâe pissoues.

-         Bien, r’gardez don comm’ v’êtes bin d’même Mame Fifine

-         Attendez  Mame Torine , o l’est prête , côr eun p’tit coup d’peigne ….

-         Eh ! Bin, mesdames, vous v’là des belles jiènes femmes astoure !

-         C’est vra Torine, j’avons rajièni d’dix ans d’eun coup !

-         Bin pouégnée, bin chaoussée, eun couêffe est à mouétié habillée…..

Pour s’y r’c’neute

Déblâmes = pardonnes

L’païe =  le poil, les cheveux

les gotons = les mèches embrouillées disgracieuses

pissoues. = ternes , jaunis

Bin pouégnée = bien peignée ( dicton )

                       Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité