Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
7 août 2011

Sept ans d’malheûr F. et T. No 47

Sept ans d’malheûr

 

-         Entère don eun p’tit Torine, et assis ta !

-         J’veue bin, mon bonhomme n’est pâs prèe d’arrivé i l’est au crédit !

-         Lé mien est illé, j’allons manger d’bonne houre !j’ai mins lé resse dé riz d’hiêr au micro-ondes !

-         Pan !!!!!!

-          Eun vraï coup d’fusi, jé n’n’ai z’euie poue !

-         Sacrédié est l’micro-ondes ! est l’saladier qu’a pété pa !

-         Et bin, en v’la du prope, i l’est tout égrillé , en v’la des morciaoues, t’âs pus qu’a tout balancer !

-         Jé n’peux rin faire d’aout’ !

-         On dit qu’est sept ans d’malheûr !

-         Vantiée bin, d’aoute disent lé contraire est du verre blanc ! N’en chaout pâs est ma s’maine !

-         Ah ! bon qhic qu’tâs côr câssé ?

-         Avant hiêr , jé voulit oter mon boqhet d’glajeues d’ma vâe, jé sé si paoute, ma pôv’ fille, qué l’boqhet valdinghit dans l’mitan  d’la place et l’pot câssi !

-         Tait côr du verre blanc bin sûr ?

-         Ian, mée la chandelle dé Noé, eune belle pétite lampe !, qué j’avâes sue l’buffet ol tait maouve, et sentait à bon !

-         Ielle aoussi ol a valsé ?

-         Qhi qu’tu cré, bin sûr, jé v’nâs d’dire , qué jé n’torchâes pas souvent la d’sue, j’arâes bin fait d’attend’ côr eun p’tit !

-         Est la faoute à pâs d’chance ! Qhi qu’frint les marchands si jé n’câssions pâs nos orceues ?

-         Jé sé bin est d’même qué çà s’use !

  

Pour s’y r’c’neute :

tout égrillé = en mille morceaux

n’en chaout pâs = çà ne fait rien

boqhet d’glajeues = bouquet de glaïeules

si paoute = si empotée

valdinghit = valdingua

jé n’torchâes = je n’essuyais

nos orceues ? = nos récipients

 Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité