Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 août 2011

s’adirer à Carnoë, Dinmanche ( 1)

new

 

Aller s’adirer à Carnoë, Dinmanche ( 1)

 

I fésait bin du soula dinmanche dernier, i faulait en profité pasqué çà n’va vantiée pâs durer. J’nous décidites d’aller manger not’ mouchouérée du côté dé Carnoë limite des côtes d’Armor et du Finistère.

Mais, pour qhi aller coure d’ica là ? Pasqué dépée en p’tit bout d’temps j’véyions sue l’journa, qui sont à chomer des massacs d’ estatues dé tous les saints bertons ? j’n’étons pâs tout jiènes, i faout aller vaire élla avant d’défunter Quand j’ partons d’même jé n’savons jamée bin éyouc j’allons aller. Pâsser toute eune réciée à adorer les nouviaoues saints là, j’tons mal bârrés.

Comme à toutes les faïs j’pernons not’ carte en disant :<< si j’vouèyons eun biaoue endré à vair, j’allons d’virer, i faout ergarder le pue possib’ dé chaouses. Est comm’ élla qui j’tournites à drète à la haoteur dé Gurunhel (j’arrivions d’Ghingan) pas qué sue la carte i y avait bin visib’ eun point blleu , << I dé ava qhoc chaouse à mirer par là !>>

Quand v’arrivez d’même sans c’neute lé pouèye, et bin,  même si vous sez lire, invention d’téroué l’endré là, j’sieuvites not idéye, et j’arrivites dans eun grand clôe éyouc qu’i y avait des grands z’ouasioues bllancs qui tournaint lous ailes sans arrêt , j’tions dans eun clôe d’éoliennes. Au lin, j’vouèyions dica au Ménez Bré sue eun bôrd et sue l’aoute,  sue des p’tites mantaègnes ( les montaègnes bertonnes né sont pâs bin haoutes). J’attiris mon kodak pour faire qhocs fotos, j’en fis traès , et pue rin, i n’voulait pue rin sava l’maoudit.

100_6142    les éoliennes

100_6144  le Ménez Bré

J’l’avâes pourtant branché hiêr au sa ! Bin ian, mais mon bonhomme coupit son ordinoué et la prise o tout !

J’tâes bin mârie, aller faire eune belle balade dé même sans mon kodak ? Cré Bondien, j’aime pâs l’la.

Dans l’bourg , jé d’mandites à eune couêffe si par lé pue grand hâzard, j’n’arions pâs peuie téroué une boutique pour des piles .

-         Nân’ni , i n’y a rin illé !

-         Tant pire !

Pourtant, mon bonhomme qui voué côr mieux qu’maÏ , vis eune pancarte : Café !. ( j’dis qui voué mieue qu’maï, allez vair,  i l’avait vantiée sa !)

Si j’allions vair, i y en a vantiée des piles illé, ergardes don i vendent bin du pain, v’la eune jiène couêffe o eune baghette.

-         Si y a des piles illé j’té pouèye l’apéro qué j’l’dis dis d’même !

I l’tait bénèze, n’est pâs d’amoêrd, d’aller bêre eune bolée quand j’tons en dévarinade, pasqué pour faire des khilomêtes en vouéture, i n’faout pâs ava eun coup dans l’née.

Bin, i y avait des piles , tait eune pétite boutique dé dépanaège, çà nous haétait bin !

Commandites l’apéro et j’acoutites . I y avait traès bonhommes dé l’aoute côté du comptouère. I baraguinaint du Berton, du vraï Berton, do lous biaoue accent, pâs d’ « Heu », pas d’hésitâtions, dame tait des bertonnants qu’avaint apprins la langue dans l’ber o lou mêre. Rin à vair o les caousoues du posse. C’est biaoue à ouit, même si j’n’y avons rin comprin.

Mon bonhomme beuie son Muscadet ( maï jé touve l’la trop paic), jé beuie mon porto ( i l’tait bin dôsé ) et j’erpartites o nos piles dé vers Carnoë.

J’avions veuie ardi d’tab’ avant et là astoure invention d’en térouer. Est dans eun ch’mign d’cloe qué j’nous installites  o not’ fricot .

 

Si vous voulez sava l’resse , j’vous dis à d’main vantiée.

Fleur dé Blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité