Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
12 juillet 2011

La Montbran à Torine F. et T. No 42

La Montbran à Torine

-         T’âs ti té à la Montbran c’t’année Torine ?

-         Oh ! Nân’ni, çà fait d’z’années qué j’n’y sé pâs allée !

-         Ma non pue j’n’y ai pas té, y a trop d’monde , et toutes les boutiques là, i faout d’z’éliges pour aj’ter, et dé qa q’j’avons bésoin astoure ?

-         Sacrédié, dans l’temps j’n’avions point d’bésoin d’ava d’z’éliges pour y aller, du moment qu’j’avions eune bicyclette et quand même deues ou traès sous, dans nos pouchettes, élla tait net bin !

-         T’y âs té souvent dans ta jiènesse ta ?

-         Eune faïs à coup sûr, et j’té dis qué j’m’en rappel’rai tourjou !

-         Oh ! La ! La ! qhi q’yeuie d’si interressant d’même ?

-         Quand t’iâs eune qhinzaine d’année et qu’ton monde té laisse aller t’amuser à eune vintaène dé khilomètes dé cez ta, n’tait pâs toutes les jiènes couêffes qui pouint en faire autant !

-         Ta mêre vouli bin ?

-         Ian, mée j’allâe cez eune copine dé collège, jé n’m’en r’vin pâs, l’sa là, j’queuï’chi cez ielle à Ruca et ol avait périé eune aoute copine comme ma ! Pour l’occâsion, j’avâe eune belle robe toute neuve. Pour eun coup qué j’t’âs à la mode !

-         Là j’en sé toute ébaoubie, tu n’tâs tout comm’ jamée mal afutée !

-         Attends, la robe là, ol tait verte , eun espèce dé taf’ta qui donnait rouge en tournant. Ol tait large !, tu songes bin tait la mode ol tait comm’ eun paraplée.

-         Tu d’vâs êt’ bin élégante o çà ?

-         Elégante vantiée, mée pour faire tant d’khilomètes , i faulait la t’ni par lé bâs au ghidon du vélo, pasqu’o sé s’rait prinse dans les rayons d’la roue dé drêre.

-         Tu n’la prin pâs dans les rayons, tout comm’ ?

-         Bin, nân’ni , mée, jé futes dans les ch’nilles !

-          Oh ! dis don ! tu t’rappelles quand tout l’la s’ercouvrait , toues les jiènes là huchaient, i y en avait qu’avaint d’bonzamis, i voulaint en profiter !

-         J’n’avions pâs d’bonami nous , j’nous amusites quand même. En descendant, jé n’sé pâs comment qué j’fis, j’m’accrochi ti ? jé m’torti ti ? en toues câs , mé v’la déviaulée prope ! Et l’bas d’mon cotillon prins sous l’rail dé la vouéture dé d’you qué j’tions ! Les jiènes sé foutaint d’ma ! Les sacrées copines sé tortaint d’rire, et ma j’arâe bin hucher  d’honte

-         Qheue bobo ! Tu t’fis ti ma ?

-         Pâs côr eun brign. J’t’âs tout comm’ nôsouse, surtout qu’ma robe tait échirée eun biaoue accro ! J’songis à ma mêre ! J’arâe z’euie  eune belle arrivée à l’hôté !

      Jé futes quand même au bal toute la r’ciée, y avait ténant d’mond’ ; Personne

       n’ermarquit les godets d’ma robe, qhi qu’çà arait changé ?

-         Rin du tout bin sûr ! Sacrés garçâilles, j’avons toutes z’euie des p’tites histouêres dé

      même . Et est d’même qu’on s’en rappelle lé mieue !

                Pour s’y r’cneute :

d’z’éliges = des économies

j’queuï’chi =  je couchai

mal afutée   =  mal attifée

eun paraplée. = un parapluie

les ch’nilles  = manège d’autrefois

jé m’torti ti  =  est ce que je me tordis

déviaulée =  affalée

nôsouse =  honteuse

 

Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Nân'ni, Vylsie, o n'est pâs côr défunte la fleur dé Blé Naï, et Fifine et Torine ont côr qhoc temps à caouser dé tout et d'rin. Tant qué ça va bin l'z'amuser .<br /> Lé pue düs pour Fleur de Blé Naï est d'térouer les sujets, des faïs est les lisoues du journa qui m'donnent des idèyes. Diqu'astoure çà a té vra bin.<br /> Merci tout comm' du p'tit commentaire, élla m'va net ao qheur. Min FDBN
Répondre
B
Coucou "fleurdeblenoir", enfin de retour sur les blogs, je vois que Fifine et Torine ne s'arrêtent plus, j'aime beaucoup tes "histouères en gallo".<br /> Bises Vylsie
Répondre
Publicité