Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
3 juillet 2011

La greffe dé foie ! F. et T. No 41

La greffe dé foie !

 

-         Sont i bin r’tournés cez ieux vos amins ?

-         Oh ! vère tout comm’, çà fait déjà eun p’tit !

-         En toue câs est des bons vivants, o plein histouères dans lou choucho, surtout lu !

-         Ian, vantiée dévant l’monde qui n’ c’neussent pâs, ma pôv’ Torine, mée par d’rêre , i y a du mä ! Songes don qué quand j’les avons ac’neuie, sà vie à lu n’ténait qu’a eun fi !

-         Qhi qu’i l’ a don z’euie ?

-         Bin, i l’tait en attente d’eun foie, lé sien avait té grigné par des r’mèdes , pasqué jé n’cré pas qu’i l’aré ardi beuie, i n’n’avait pâs l’air du tout !

-         Et i n’n’a z’euie ieun ?

-         Ian ! élla fait traès années astoure et tout va bin ! Oh ! çà fut dü, jé m’rappelle qui pâssit des sales  moments

-         I n’s’en avise pâs trop?

-         I dé jusse prend’ son r’mède pour lé r’jet à eune heûre bin précise. J’avons z’euie eune sérée, éyouc qu’jé n’avons caousé qué d’çà. Eune dévis’rie qui nous fit songer à pue lin. I nous dit bin qué toues les matign, i songeait et r’merciait, l’mond’ à lu qu’avait d’funté, d’ava permis la greffe. Sa coueffe, ielle, songeait d’même : et si çà avait té cez nous qu’j’arions perdu eun garçâille ? Qhic qu’j’ariains fait ? O dit bin qu’o n’n’y avait jamée songé. Astoure o s’dit qu’o s’rait bénèze dé sava qué qhoc part eun homme ou eune femme vit pasqué lou gar’ ou lou fille ont donné eun p’tit d’ieux  et qué la mort n’est pas tout à fait la mort pisqu’i resse côr qhoc chôse dé ieues, çà s’rait pour ielle lé plus biaoue perzent qu’ol arait fait à son d’funt et aoussi au veut là qu’en a z’euie bésoin.

-         Tu voué Fifine, jé n’y avâe point songé ma non pue, est du sérieue qu’tu m’caouses là !

-         Eh ! bin nous j’étons d’accôrd dépée longtemps , j’en avons disqhuter o nos éfants , ieues aoussi, i songent comme nous en espérant tout comm’ qué j’n’arons jamée bésoin dé prend’ eune pareille décision.

Et pi j’vâe t’dire, c’est trop biaoue !! Quand not’ amin nous dit qué dépée i l’avait ertéroué l’envie d’sa couêffe : i l’avait ertrouvé sa «  libido » ! Ella n’est i pas l’principal ? Et si si biaoue la vie !

Pour s’t r’c’neute :

eun fi  = un fil

                d’eun foâe = un foie

               avait té grigné = avait été rongé

                au veue là = à celui là

          Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité