Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
23 mai 2011

L’Apéro- Gallo ! Eune sacrée sérée! F et T. No 31

L’Apéro- Gallo ! Eune sacrée sérée!

 

-         Eh ! bin Torine, qhic qu’t’en âs songé d’la sérée d’hier es Landes à Coémieue?

-         L’Apéro Gallo ? Vra bin, Fifine ! Vra bin, et j’avons bin rigolé!

-         As tu tout comprin? Pasqué tu sais bin qué ieux qui v’nint d’Ille et Vilaine, né caousent pâs bin comm’ nous !

-         Sia , bin sûr !  qué j’ai comprins, mée bintôe i va falla pousser sue les murs, Y avait ardi d’monde !

-         Jé cré aoussi mä ! est qué l’monde astoure savent bin qhic qu’i s’y passe dans l’z’apéro Gallo !

-         Les sacrées « Jâne des Blosses » et sa copine « Frazie », nous font don bin rire ! et j’trouve même qu’ols joussent d’mieue z’en mieue !

-         Quand André nous à conté, l’histouère du p’tit gar’ qui pignait tant ! veute là aoussi ol est bin sortie !!

-         Ian, ian ! mée quand j’vites entrer lé Tiophile o sa boudette, j’té dis qué là j’savions bin qué jé n’allions pâs nous ennèye ! I fallait lâ vair la boudette o son linceu ! O conte don bin !!!

-         Pour sûr élla fut eune bonne sérée. Tu sais ti ta Torine ? qhic qu’était l’grand là qui nous dît des fab’ ?

-         Lu , est un nouviaoue qui vient o nous dépée pâs longtemps, et en pue, i vient d’lin !

-         Mée dis don, pourqua qué la sérée là tait gratuite, j’avons tout comme ouit d’belles chaouses et l’monde là qui containt, i z’araint bin mérité un p’tit qua ! Nân’ni ?

-         Certaènément , mée l’monde qui viennent vair nos contoues, i viennent dans un bistro, bin, en mangeant l’bout d’saoucisse o lou gaouff’s, une pétite bolée par la d’sue,  i récompensent lé t’noue d’l’hôté, qhi lu nous a donné la chance dé nos p’tites sérées !

-         Ian mée les contoues ??

-         Et bin ieux,  i content pour donner au monde l’envie d’véni au mée d’Novemb’ au «  Gallo en scène »

-         Tu dis ? Au mée d’Novemb’ ? Qheues joues !

-         Les 12, 13 et 14 Novemb’, écris l’la bin vite sue ton canepin !

-         Jé pâs ouit dire qué n’i arait z’euie qhoc chaouse la s’maène d’avant ?

-         Sia, élla est vraï, çà s’ra mins dans l’journa ! en pue si tu veue sieude la vie dé l’associâtion tu n’as qu’a d’mette sur ton ordinoué : bertaeyngaleizz/ canalblog

-         Comment qu’t’appelles les troupées qu’étaint là ?

-         I y avait les « Picôts s’épiqèlent »( dé Coémieue) et « Tradior » (dé St Mâlo)et bin sûr nos contoues  dé d’habitude . Çà fut eune sacré sérée, et j’pouons bin dire,  qué Armelle nous a r’ceuie, comme jamée j’n’avions té dic’astoure ! Merci à ielle pour tout l’la !

                      

        Rin d’bin difficile à comprend’, jé n’donne pâs d’traduction.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité