Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
11 mai 2011

lé picotoue d'roches !

metier_4 Lé picotoue d’roches

Lé p’tit picotoue d’roches, tait bin lâssé dé tâiller des roches et d’creuser dans la montaègne sous l’soula brulant !

Jé né marre dé la vie là, maï ! tâiller, tâiller, s’est pâs vivabe, et l’maoudit soula là, qui m’tchiée la couanne ! Ah : comm’ j’aim’râs bin prende sa place, jé s’râs la haout, fort ! , jé réchauf’râs lé monde do mes rayons ! qué s’dit lé p’tit tâilloue d’roches !

Comm’ par mirac’, i fut ouit, et aoussitôt lé v’la changé en soula ! I l’té bénézedé vâe son veuie réalisé !

Aloure qu’i s’régalait d’éclairer la terre et d’rechaouffer l’monde o ses rais d’lumiêre i vit qué les veutes là taint arrêtés par les nuaèges !

A tchic élla peut bin servi d’ête lé soula si des fâillis nuaèges arrêtent net bin mes rayons, qui huchit d’même ! si astoure les nuaèges sont pue fôrts qué l’soula, j’aim’râes ardi mieux ête un nuaège !

Aloure i d’vint un nuaège, i vole au d’sus tout l’monde, coéte dé son mieue, fait châe la plée, mais tout d’un coup , v’la l’vent qui s’lève et fout l’nuaège pue lin !

Ah ! lé vent a disperser les nuaèges , est don lu l’pue fôrt qué s’dit l’picotoue ! jé veuie êtes lé vent !

Lé v’la d’vénu l’vent et souffèle sue l’monde. I fait des tempêtes, des typhons. Mais lé v’la qui s’cogne à un mur qui li bouche lé pâssaège. Un mur si haout et si dü ! Est eune montaègne : à qua ça sert d’ête lé vent si eune simpe montaègne peut m’arrêter ? Est bin ielle la pue forte ! est i l’est changé en montaègne !

Et dans l’moment là i sent tchioc chaouse qui cogne. Tchioc chaouse dé pue fôrt qué lu, qui l’creuse par en d’dans !

Est un picotoue d’roches !!!!!!!

hwlmwctk Fleur_De_Bl__Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité