Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 avril 2011

En s’enr’vénant d’Moncontour ! No 24 F. et T.

 

-         Dis don Torine, si j’alliaint dica Bel Air ! i n’est pas tard astoure qué j’avons l’houre d’été !

-         Dame, ma, j’veue bin, n’est pâs maï qui mène ta chêrette !….

-         Tu voué , j’étons déjà arrivée à Notre Dame du Haut !

-         Arrêtes ta !!, j’allons aller vair si o n’est pâs fromée !

-         Acoutes, jé r’vienrons, jé n’pouons pâs nous arrêter partout, mée j’aime bin senti la tranqhilité d’illé, la Chapelle dé Notre Dame du Haout est bin c’neute pour ses saints ghérisseurs, j’y viens souvent o mon homme , j’avons z’euie qhocs faïs envie d’entrer aoutant pour l’édifice qué pour s’adresser au pue haout !

-         Ergardes si j’avions z’euie lé temps j’ariaint peuie aller dica la fontaène !

-         J’n’y sé jamée allée, mée j’aim’râs bin ! Allez j’allons aller dica ielle dé Notre Dame du mont Carmel, veute là est bin pue fiêre à coté cet’ci qu’est toute discrète !

-         Jé sé bin , mée i n’ont pâs la même histouêre et ielle dé la haout a vantiée pue d’dorures et  d’belles pièces à mirer !

-         Pisqué j’n’allons pâs nous arrêter !

-         Ella n’nous empouêche pas d’aller par là ! Tiens sais tu bin , pourqua qu’les futiaoues là sont mins en rayons comme lé soula ?

-         C’est nouviaoue l’la !

-         Nân’ni, est pasqué d’aoutes faïs nos ancêtes adoraint l’soula est aoussi pour élla qué les arbes sont piqhés en huit allées tout autour dé la Chapelle

-         Ah ! La ! La ! T’es bin savante ané !

-         Pâs pue qu’ta ! mée ma j’sais qhurieuse, et si d’aoute faïs j’allâs vair sue les lives, astour , j’ai mon ordinoué et comme élla qué j’sais ardi d’chaouses !

-         Ta qui n’va pâs ardi à la messe jé m’démande bin qhi qui t’fais coure les chapelles ?

-         Mée dis don , j’ai jamée té cont’. Si j’aime bin aller visiter les églises et les chapelles, est surtout pour zieuter lé bel ouvraège, lé biaoue travâil dé nos ancêtes. Songes don eun p’tit : qheues affutiaoues qui avaint dans l’temps ? , et éyouc qu’tu voué des constructions d’même astoure ?  En pue i n’faout pâs sorti d’ghésons, si tu veuie aller vair un châtiaoue, y faout tourjou ava l’porte-monâe à la main, et i a des faïs qué eune église vaout bin eun châtiaoue !…

-         J’allons vantiée ertourné à l’hôté astour ?

-         Ian bin sûr , mée pâs sans ava pâssé au col dé Bel Air

-         Du coup là, tu foléye ma paouve Fifine !

-         Sia, bin sûr , j’allons pâsser au col dé Bel Air, i n’est vantiée pâs aussi  haout qué ieun des Alpes, mée est l’pue haout des côtes d’Armôr !

Pour s’y r’c’neute :

ta chêrette = ta voiture

veute là  = celle là

cet’ci = celle ci

les futiaoues = les arbres

lé soula = le soleil

sont piqhés = sont plantés

tu foléye = tu affoles

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité