Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
28 mars 2011

Dans l'jerding d'mon Pêre !

violette_fleur          Dans l’Jerding d’mon Pêre !

 

 

Si vous pouviez  sava, c’qu’élla,m’fait songer !

 

D’abord, tait not’ permiêre ouvraège, d’aller y faire un tour , dès qu’j’étions l’vés, pi qu’est là qu’tait not’ pétite cabane dé commodités.


I fallait don entrer dans l’courti et à l’époque du biaoue temps, i avait plein d’fleûrs, qui sentaint à bon !!!!!!!!!

D’abôrd jusse dévant , i avaint un vraïe tapis d’violettes, élla né d’mandait pâs grand travâil, o poussaint toutes soules, mais quand l’soula s’lévait et qu’i avait un p’tit d’rousée, qhic ça sentait à bon !!!!!!!!!!

 

Sur bôrd dé la sente i avait des bonz’hommes, qué l’monde astoure nomm’ des jonqhilles, ieules à mon pêre taint doube, oh ! qheues biaoues boqhets qu’j'avons bin peuie faire otout !

jonq

 

 

Un p’tit pue tard dans la saison i avait sue l’haout d’la famause cabane, un biaoue rosier grimpant qu’tait lu aussi bin parfeumé ! j’n’ai jamée ersenti eune rose qui sentait si bon, et pis les roses là taint si belles et serrées dans lous qhoeurs, Est bin domaège qué j’n’avons pâes seuie garder la race ! En pue ol taint fleuries jusse pour la fête Dieu, j’en r’caous’rais pasqu’tait tout comme eune belle fête !

 

V’la mon pêre n’avait pâs dé biaoue parterres comme ceux d’astoure, mais i l’avait tout comme des fleurs qui poussaint ente les léghumes des fâs ; N’yavait qué qhocs dalias qui r’métait en terre comme j’arions fait un rang d’pataches !

 

J’avâes envie d’écrire élla, pasqué tous j’avons c’neuie des odeûrs qu’astoure jé n’ertrouvons pue.

bonne_journ_e Fleur De Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Jé n'c'neuie pas l'orangier du Mexique , élla s'rait net bin, si j'pouvâes ava eune photo!<br /> En t'ermerciant , et a la r'vouèyure!<br /> <br /> Fleur de blé noir
Répondre
T
c'est c'qui s'appell' avair du flair de sentir tou'lla.<br /> Astour' j'pernons moins le temps de sentir; y'a cor<br /> de temps à aout' une bonne odeur qui fait fertilleu<br /> les narines;cez maî l'oranger du Mexique se fait cor bin remarqueu dans ce qu'on pourrait p'tet appeleu not' courtil...<br /> <br /> a la r'veyrie<br /> <br /> Tintinos
Répondre
Publicité