Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 mars 2011

Lette dé Fifine à Torine N° 16


 

Ma p’tite Torine !

 Comm’ tu voué, jé sé bin arrivée dans l’9- 3 !

La route a té ardi longue, heureus’ment  Nân’Marie  est v’nue canté ma, j’avons caousé tout du long, j’avons même manqué d’nous tromper à Caen, vu qu’a eun endré, les vouètures arrivent dé toues les bôrs, et est tout jusse si j’avons z’euie l’temps d’lire les pancartes. Il a pleue toute la matinée, et j’té dis qui n’fallait pâs trop rigoler, on n’tait pue dans nos p’tits bourgs !

Mée astoure ça va …, jé sé cez ma fille o mon p’tit gar’, et j’tons allés vair lé mitan du bourg, I y a des belles ôtés illé , mée aoussi des moins belles , i y en a aoussi qui z’ont des vilains dessins dé toutes les couleûrs, i n’n’ont des idées tout comm’.

 J’né pâs té trop déc’neuse, pasqu’ici, i y a eune belle mair’rie, comme à Lamba et côr mieue, y a des estatues d’chévaues étout, justénément d’vant la mair’rie, tu voué on s’ertrouve tourjou !

J’avons prins l’car hiêr pour aller au marché, pasqu’ici, jé n’prends pue ma vouéture, j’ai trop poue d’cabosser o l’monde qui y a ! I l’tait bourré d’mond’ ! Et jé n’compernions rin dé c’qu’i disaint ! oh ! pi faout bin dire, n’est pâs comme cez nous, les couêffes sont drôl’ment couéfées et l’z’hommes ont même des brées bllanches et portent ardi d’chapiaoues; Ella fait tout bizard !

A un moment d’temps, vouèyant qué l’monde né caousaint pas ardi Français, jé m’mins à caouser gallo o ma fille !

-         taie ta !qu’o m’ dis d’même, tu m’fais honte !

-         Honte ! pour qhi don ?

-         Mée tu n’voué pâs qu’t’es toute soule à caouser d’même !

-         Vantiée bin, mée, j’caouse dans ma langue maternelle et jé n’voué pâs la différence o ieux qui caousent si haout !

Jé m’sé sentie bouclée tout d’eun coup ? Jé n’sé pâs habituée dé m’faire moucher d’même, et j’té dis qué j’t’âes eun p’tit flée o ielle !

Jé cré bin qué d’main j’irons faire qhocques boutiques j’té dis bin qué jé n’lâ ram’n’rais pâs !

 

 Jé songe bin dans ta ma Torine, j’té fais eun groe coti,  Min à toues les tiens

 

 

                                                      Fifine


 

Pâs d’expliques ané tout est compernab’

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité