Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
10 mars 2011

Fifine et Torine à Carnava No 15

Fifine et Torine à Carnava

 

-         Ah ! tu m’as fait poue Torine , jé créyâes qu’était un carnava !

-         Jé sé don bin vilaine ! est bin vra qu’ané j’ai pouillé mon vieue juilet d’laène là , qu’est ma faïs pâs tout neu !

-         Oh ! mée nân’ni ! est pue tôt qué j’songeâs qu’est ané carnava , et jé m’démande si j’allons en vair ardi ?

-         N’est pue ténant d’mode ané ! les jiènes aiment mieue faire Alowin !

-         Ella n’est pourtant pâs si amusant , cré bond’là, j’avons don bin rigolé en s’habillant !

-         Qhoc faïs pue qu’a aller vair lé monde !

-         Si j’t’âes pue jiène , j’y irâe côr !

-         Mée i n’y a pâs si longtemps qu’çà qu’j’y futent côr ! Jutes don bin du plaisi ! j’m’ervouè côr o l’sâro du marchand d’vache qui m’avait praèté , comme il tait pue grôs qu’ma, j’avâes mins eun oriiller par déssous on arait dit qué j’tâes sue l’bon tour !

-         Est ti l’anneye là qué ma copine s’tait pouillée dans un vieue mantiaoue à son pêre , son chapet et qué j’li praèti un masque ! o fut ertérouer son bonhomme qu’était au bistrot , i n’la r’c’neussait pâs !

-         I paraît qu’i l’en fit eune tête qu’en ol enl’vi son masque !

-         Etâes tu canté nous, quand nos z’hommes s’taint déghisés en couêffe et nous en bonz’hommes ?

-         Mée bin sûr qué j’tâes là, tu n’té rappelles pâs , qué j’futes dicau villaège à Jean ! Quand i nous vit, i s’mint à faire des mines à mon bonhomme , i voulait même abiter éyouc qui n’fallait pâs, jé vouèyâes  l’coup qu’i l’l’arait clamusé !

-         Jean a tourjou té eun p’tit blêche, i sait pourtant bin qué çà n’sé fait pâs !

-         Jé rigolites bin lé joue là, pasqué les vouètures klaxonnaint les filles qu’taint quand même en mini-jupes, i n’pouaint pâs d’viner qu’tait des bonhommes !

-         Né m’en caouse pâs , était l’bon temps ! Et Bin maï j’vâs faire des crêpes, jé tourjou garder l’habitude là, si j’avons des carnaviaoues i n’n’arons , sinon çà va faire not’souper !

-         J’vâes vantiée bin en faire aoussi ! allez ! à la r’vouèyure et bonne sérée !

                   Pour s’y r’c’neute :

         un carnava = personne déguisée

         un juilet d’laène = Gilet de laine

         eun oriiller = un oreiller

        éte sue l’bon tour  = être enceinte

         faire des mines = faire des gestes d’attention

         clamusé  = giflé

         abiter  =  toucher

          personne blêche =  personne qui taquine méchamment

         des carnaviaoues = pluriel de carnava

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité